نماد آخرین خبر

روز سرنوشت‌ساز المپیک؛ پاریس بی‌قرار فردا!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
روز سرنوشت‌ساز المپیک؛ پاریس بی‌قرار فردا!

ورزش 3/فردا روز جالب و جذابی در مسابقات والیبال المپیک خواهد بود.
مسابقات والیبال المپیک پاریس در بخش مردان به بازی‌های آخر دور گروهی خود رسیده است و روزهای جمعه و شنبه با انجام شش بازی تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص خواهد شد.
روز جمعه چهار بازی انجام خواهد شد که دو بازی برای صعود به یک چهارم نهایی و دو دیدار برای صدرنشینی برگزار خواهد شد.
در اولین بازی روز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه، در یک جدال حساس برای هر دو تیم، آلمان به مصاف آرژانتین می‌رود. آلمانی‌ها سرنوشت صعودشان در دست خودشان است و می‌توانند با یک برد راهی یک چهارم نهایی شوند، اما آرژانتینی‌ها به دلیل دو شکست در مسابقات، اول باید آلمان را حتماً با نتیجه سه بر صفر شکست دهند و سپس چشم به بازی صربستان و کانادا داشته باشند.
دومین دیدار روز جمعه بین تیم‌های برزیل و مصر برگزار خواهد شد. برزیلی‌ها که همانند المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو با دو شکست المپیک را آغاز کرده‌اند، باید به مصاف ضعیف‌ترین تیم مسابقات، مصر، بروند. برزیل به لطف کسب یک امتیاز از لهستان حالا می‌تواند با پیروزی سه بر صفر مقابل مصر راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. مصر نیز هیچ شانسی برای صعود ندارد.
سومین دیدار روز جمعه هم جدالی برای صدرنشینی خواهد بود. از گروه یک مسابقات، تیم میزبان فرانسه در روزی که به طور قطع حمایت صد درصدی هواداران خود را خواهد داشت، در یک جدال حساس به مصاف تیم ملی والیبال اسلوونی می‌رود. هر دو تیم دو برد دارند و برد هر کدام از تیم‌ها آنها را صدرنشین خواهد کرد. آندره جیانی، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه، به واسطه چند سال حضور در اسلوونی شناخت خوبی از این تیم و بازیکنانش دارد و می‌تواند از این شناخت به خوبی بهره ببرد. اسلوونی نیز که با ستاره خود تونچک اشترن به تیمی تا اینجا رحم نکرده، قصد دارد همچنان در المپیک بدون باخت باقی بماند.

اما در آخرین دیدار روز جمعه، تیم‌های ژاپن و آمریکا به مصاف هم می‌روند. شاگردان جان اسپرا در تیم آمریکا تورنمنتی کاملا متفاوت با لیگ ملت‌های والیبال داشته و با دو پیروزی برابر آرژانتین و آلمان صعود خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی قطعی کرده‌اند و حالا می‌خواهند با صدرنشینی راهی دور حذفی شوند.
از سوی دیگر، تیم ملی والیبال ژاپن که با پیروزی بر آرژانتین از شوک شکست برابر آلمان بیرون آمده، با آرامش بیشتری به مصاف آمریکا خواهد رفت و با توجه به مصاحبه‌های ستاره‌های خود برای پیروزی بر آمریکا برنامه خاصی خواهند داشت. سلاح آنها در بازی با آمریکا همچون همیشه سرویس، توپ‌گیری و موفقیت در حملات خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره