نماد آخرین خبر

این تمام دارایی پرسپولیس است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
این تمام دارایی پرسپولیس است

ورزش 3/سرخپوشان پایتخت با 17 بازیکن بزرگسال به استقبال فصل جدید می‌روند.
اردوی پرسپولیس در ترکیه در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که خوان کارلوس گاریدو از روند تیمش راضی است و آماده شروع فصل جدید و دیدار با ذوب‌آهن در نخستین بازی می‌شود.
نکته جالب در مورد پرسپولیس، تغییرات بالای این تیم در نقل و انتقالات است. پرسپولیس در سالهای گذشته معمولا با ثبات کار را پیش برده و تغییرات کمی داشته اما این بار باتوجه به جدایی سه بازیکن به مقصد تراکتور و همچنین عدم تمدید قرارداد علی نعمتی و وحدت حنانوف و انتقال عبدالکریم حسن، حداقل شش بازیکن خروجی را داشته است.
این در حالی است که پرسپولیس حالا با جدایی مهدی عبدی و احمد گوهری، 17 بازیکن بزرگسال را در لیست خود دارد و 14 بازیکن رده سنی هم در این تیم حضور دارند تا در مجموع 31 نفر عضو تیم پرسپولیس باشند.

البته سرخپوشان در روزهای آینده قصد دارند یک مدافع چپ و یک مهاجم نوک یا وینگر خارجی را به فهرست خود اضافه کنند که در این صورت شرایط بهتری را هم برای فصل تازه خواهند داشت.

الکسیس گندوز، فرشاد احمدزاده، ایوب العملود و علی علیپور چهار خرید تازه پرسپولیس هستند و به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه تمایل چندانی به استفاده از سهمیه خرید لیگ برتری ندارند و می‌خواهند سهمیه خود را به بازیکنان خارجی اختصاص بدهند.
در حاشیه تمرین امروز صبح سرخپوشان در ازمیت ترکیه، بازیکنان عکس یادگاری را در حالی گرفتند که پشت سرشان فضای جنگلی جالبی وجود دارد. این اولین عکس تیمی پرسپولیس 1403-04 است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره