نماد آخرین خبر

هانری:ونگر به من گفت در یوونتوس وقتت را تلف می‌کنی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
 هانری:ونگر به من گفت در یوونتوس وقتت را تلف می‌کنی!

ورزش 3/آنری، لحظه‌ای را شرح داد که آرسن ونگر، مربی سابق آرسنال، با گفتن اینکه او در پست اشتباهی در یوونتوس «وقت خود را تلف می‌کند»، زندگی حرفه‌ای او را تغییر داد.ونگر به من گفت در یوونتوس وقتت را تلف می‌کنی!

آنری که ماه آینده ۴۷ ساله می‌شود و در حال حاضر مربی تیم ملی فرانسه در بازی‌های المپیک پاریس است، در تابستان ۱۹۹۹ با یک تغییر بزرگ در زندگی خود مواجه شد.

آنری در مصاحبه با وب‌سایت رسمی آرسنال، به این اتفاق جالب اشاره کرد که چگونه پس از تنها شش ماه در تورین به آرسنال پیوست. او گفت: «چند سال پس از اینکه آرسن موناکو را ترک کرد، برای تماشای بازی بین یوونتوس و اودینزه که من در آن بازی می‌کردم، آمد. بعد از بازی، من به پاریس برمی‌گشتم و او هم در همان هواپیما بود.»

این دیدار تصادفی باعث شد که ونگر به آنری بگوید که او در پست وینگر وقت خود را تلف می‌کند و باید به عنوان مهاجم بازی کند. این توصیه ونگر، مسیر حرفه‌ای آنری را تغییر داد و او را به یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال تبدیل کرد

آنری گفت: «او به من گفت که در بازی حضور داشته است. ما شماره‌هایمان را رد و بدل کردیم و او به من گفت که نمی‌فهمد چرا من در کناره‌ها بازی می‌کنم. در آن زمان، من در واقع به عنوان مدافع کناری بازی می‌کردم!

او به من گفت که وقت خود را تلف می‌کنم و او من را به عنوان یک شماره ۹ می‌بیند. او گفت که عالی خواهد بود اگر دوباره با او ملاقات کنم، و بقیه ماجرا تاریخ است.»

به لطف آن پرواز، آنری به آرسنال منتقل شد. او در ۳۷۷ بازی برای آرسنال ۲۲۸ گل به ثمر رساند و ۹۷ پاس گل داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره