نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

مدیرعامل سپاهان: قرارداد بازیکنان فردا ثبت می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مدیرعامل سپاهان: قرارداد بازیکنان فردا ثبت می‌شود

ورزش 3/مدیرعامل  سپاهان درباره آخرین شرایط این تیم در آستانه مصاف اول آسیایی طلایی پوشان توضیحاتی ارائه کرده است.مدیرعامل سپاهان: قرارداد بازیکنان فردا ثبت می‌شود

مهدی آذربایجانی مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی درباره آخرین شرایط مورایس و شاگردانش گفت: بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام شد. در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند، اردوی خوبی در ترکیه داشتیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام شد و به نظر می‌رسد تیم آماده‌ای خواهیم داشت. امیدوارم برابر نماینده اماراتی بازی خوبی به نمایش بگذاریم تا سپاهان ایران دل مردم اصفهان و ایران را شاد کند.

او درباره نفرات جذب شده هم گفت: مورایس لیستی به ما داده بود، سعی کردیم نفرات خوبی که در این لیست بود را با توجه به ظرفیت موجود و واقعیت‌هایی که وجود دارد، جذب کنیم.

او در واکنش به این سوال که آیا سپاهان درخواستی برای افزایش سقف بودجه داشته یا خیر توضیح داد: درخواست کتبی برای افزایش سقف بودجه نداشتیم؛ جلسه‌ای را فدراسیون برای بررسی درخواست باشگاه‌ها مقرر کرد و مسائلی طرح شد. گفتیم اگر بخواهیم برابر تیم‌های آسیایی ده‌ها میلیون یورویی بایستیم، باید هزینه‌های متناسبی انجام دهیم. یکی از باشگاه‌ها پیشنهادی داد و ما هم این پیشنهاد را تایید کردیم که در نهایت تصمیمی گرفته نشد، اینکه گفتند عدد گفته شده را اطلاعی ندارم.

او درباره شرایط مالی باشگاه و اینکه چقدر بودجه برای جذب بازیکن در اختیار دارند هم گفت: عدد و ارقام مشخص است و یک عددی داریم که مجمع باشگاه تایید کرده است. عددی درآمدی حاصل از ترانسفر بازیکنان داریم و عددی نیز سازمان لیگ تحت عنوان جوایز آسیایی اشاره کرده است.

او در ادامه توضیح بالا و اینکه سپاهان بالاتر از سقف هزینه کرده یا خیر هم صحبت کرد: سقف در زمانی مشخص می‌شود که کارمان در آسیا تمام شده و بررسی می‌شود چقدر جوایز آسیایی داشته‌ایم که با توجه به اعداد AFC این درآمد رقم قابل توجهی خواهد بود. بعید می‌دانم مشکل خاصی در این موضوع داشته باشیم و مسئله خاصی نیز نبوده است. حرف‌هایی که مطرح می‌شود ریشه درستی ندارد.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه آیا قرارداد بازیکنان سپاهان ثبت شده یا خیر بیان کرد: باید تست‌های سلامت بازیکنان انجام می‌شد که دهم مرداد نوبت داشتیم. همه بازیکنان حضور یافتند و همگی در هیئت فوتبال اصفهان ثبت شدند. بازیکنان جدید نیز امروز به سمت سازمان لیگ رفتند و فرم بودجه را تحویل دادیم تا ان‌شاءلله فردا ثبت شوند، بعید می‌دانم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

او درباره آخرین شرایط حسین‌نژاد هم توضیح داد و گفت: در خصوص انتقال حسین‌نژاد مذاکراتی داشتیم و پیشنهاداتی داشته است که با توجه به علاقه‌مندی او در حال بررسی پیشنهادات هستیم. این ترانسفر که شاید رقم بیشتری هم داسته باشد قاعدتا به سقف بودجه اضافه می‌شود.

مدیرعامل سپاهان درباره آخرین تلاش‌های باشگاه برای خرید بازیکن خارجی هم گفت: مذاکراتی در خصوص جذب  بازیکن خارجی انجام شد، قدری شرایط پیچیده شد، اما هنوز در حال پیگیری هستیم و امیدوارم تیم را با دو بازیکن پست هافبک و مهاجم تقویت کنیم. متاسفانه به بازی پیش رو نرسیدند و اگر اتفاقات جور دیگری بود می‌توانستیم این بازیکنان را در ترکیب داشته باشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره