نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پرسپولیس- ذوب‌آهن، احتمالا در اراک!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پرسپولیس- ذوب‌آهن، احتمالا در اراک!

ورزش 3/احتمال برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک وجود دارد.فوری: پرسپولیس- ذوب‌آهن، احتمالا در اراک!

 با اینکه از قبل اعلام شده بود دیدار افتتاحیه لیگ برتر میان پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته نخست در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود، اما این ورزشگاه هنوز ایرادهای بسیار زیادی دارد و شرایط میزبانی از رقابت‌ها را نخواهد داشت.

با وجود تلاش‌های زیاد برای رساندن ورزشگاه تختی به لیگ برتر و میزبانی این ورزشگاه از دیدارهای خانگی پرسپولیس و استقلال، اما بعید است تا 10 روز آینده شرایط برای استفاده از تختی فراهم شود و به همین خاطر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به فکر ورزشگاه جایگزین افتاده‌اند.

از سوی دیگر امروز با توجه به نرسیدن ورزشگاه تختی به لیگ برتر گفته شد که احتمال میزبانی سرخابی‌های پایتخت در ورزشگاه شهدای شهرقدس وجود دارد. این در حالی است که برای برگزاری مسابقات در شهرقدس شورای تامین جنوب غرب استان تهران باید نظر بدهد و ظاهرا مسئولان یگان ویژه هنوز در جنوب غرب تهران آمادگی برگزاری بازی را ندارند.

در چنین شرایطی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گزینه اصلی میزبانی پرسپولیس از ذوب‌آهن در هفته اول لیگ برتر است. با توجه به اینکه آلومینیوم در هفته اول لیگ برتر میهمان است، پرسپولیسی‌ها می‌توانند در اراک میزبان حریف خود باشند.

حالا باید در روزهای آینده باشگاه پرسپولیس ورزشگاه میزبان خود در لیگ بیست و چهارم را اعلام کند. آنها روز 25 مرداد باید از ذوب‌آهن میزبانی کنند و این در حالی است که در تهران امکان میزبانی استاندارد را ندارند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره