نماد آخرین خبر

یک نفس راحت سپاهان با غیبت ستاره تیم ملی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یک نفس راحت سپاهان با غیبت ستاره تیم ملی

ورزش 3/عزت‌اللهی به دلیل مصدومیت دیدار با سپاهان را از دست خواهد داد.یک نفس راحت سپاهان با غیبت ستاره تیم ملی

 شباب الاهلی در شرایطی با حضور ستاره‌های نامدار خود وارد اصفهان شده که یک بازیکن در بین نفرات این تیم دیده نمی‌شود. سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش این تیم که به دلیل مصدومیت پایان فصل قبل را از دست داد، در اولین بازی این فصل هم غایب خواهد بود و نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

عزت‌اللهی که در این مدت تمرینات خود را انجام داده و آماده شروع لیگ ادنوک امارات است، اما برای جلوگیری از ریسک مصدومیت دوباره، در بازی با سپاهان شرکت نخواهد کرد تا آماده آغاز فصل تازه در رقابت‌های آسیایی و داخلی امارات شود.

نکته جالب در مورد عزت‌اللهی اینکه او در نیم فصل گذشته عملکرد درخشانی برای شباب الاهلی داشت و به خصوص در لیگ ادنوک به موفقیت این تیم و کسب سهمیه لیگ نخبگان بالاتر از الوحده و احمد نوراللهی، کمک زیادی رساند و حالا حضورش در بازی با سپاهان هم می‌توانست معادلات را تغییر دهد

اما سپاهانی‌ها که روز سختی را مقابل بازیکنان خارجی شباب الاهلی خواهند داشت، حداقل می‌تواند خیالشان از غیبت یک بازیکن کلیدی شباب الاهلی راحت باشد.

البته در صورتی که شباب الاهلی موفق به کسب پیروزی مقابل سپاهان شود، احتمال دارد او و سردار آزمون در مقابل پرسپولیس یا استقلال قرار بگیرند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره