نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

آنچلوتی: رئال مادرید آخرین ایستگاه من است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آنچلوتی: رئال مادرید آخرین ایستگاه من است

ورزش 3/کارلو آنچلوتی، سرمربی موفق رئال مادرید، در مصاحبه‌ای جدید به آینده حرفه‌ای خود اشاره کرد که احتمالا طرفداران برزیلی را چندان خوشحال نخواهد کرد.آنچلوتی: رئال مادرید آخرین ایستگاه من است.

این مربی ایتالیایی 65 ساله در پادکست «اوبی وان» با جان اوبی میکل، ستاره سابق فوتبال، گفت که قصد دارد دوران مربیگری خود را در رئال مادرید به پایان برساند. آنچلوتی در این باره گفت: «فکر می‌کنم رئال مادرید آخرین باشگاه من خواهد بود.»

او همچنین نسبت به پذیرش هدایت یک تیم ملی پس از ترک رئال ابراز تردید کرد. آنچلوتی افزود: «نمی‌دانم آیا فرصتی برای هدایت یک تیم ملی پیش خواهد آمد یا نه. من علاقه زیادی به مربیگری تیم ملی ندارم، زیرا در این صورت از چیزی که بیشتر دوست دارم، یعنی زندگی روزمره، دور می‌شوم. من واقعا از کاری که می‌کنم لذت می‌برم.»

این اظهارنظر کمی تعجب‌آور است، زیرا سال گذشته گفته می‌شد که آنچلوتی ممکن است سرمربی تیم ملی برزیل شود. ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، حتی اعلام کرده بود که آنچلوتی سرمربی بعدی سلسائو خواهد بود. او در ماه اوت سال گذشته هنگام معرفی فرناندو دینیز به عنوان سرمربی موقت گفته بود: «ما او را به عنوان سرمربی موقت انتخاب نکرده‌ایم، او سرمربی تیم ملی است. دینیز انتقال به آنچلوتی را تسهیل خواهد کرد که پس از کوپا آمه‌ریکا هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت.

اما هیچ اتفاقی نیفتاد و آنچلوتی به طور غافلگیرکننده پیشنهاد برزیل را رد کرد و در عوض قرارداد خود را با رئال مادرید تا سال 2026 تمدید کرد. این مربی برجسته پس از تمدید قرارداد خود توضیح داد: «در نهایت، چیزی که همیشه می‌خواستم ماندن در رئال مادرید بود.»

آنچلوتی تاکنون تنها مربی‌ای است که توانسته قهرمانی را در پنج لیگ برتر اروپا، از جمله بوندس‌لیگا با بایرن مونیخ در سال 2017، کسب کند. او همچنین با پنج قهرمانی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید