نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

سنگ کلیه قهرمان المپیک را روانه بیمارستان کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سنگ کلیه قهرمان المپیک را روانه بیمارستان کرد

ورزش 3/جان مارکو تامبری، قهرمان المپیک در رشته پرش ارتفاع و پرچم‌دار کاروان ایتالیا در المپیک پاریس ۲۰۲۴، به دلیل سنگ کلیه در بیمارستان بستری شده است.
تامبری که یکی از شانس‌های مدال طلا برای رشته پرش ارتفاع در المپیک ۲۰۲۴ است و ایتالیایی‌ها امیدوار هستند این ورزشکار حداقل بتواند بر روی سکو بایستد، با یک مشکل جدی مواجه شده است. او به دلیل نامساعد بودن حالش، دهکده المپیک و پاریس را ترک کرده و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
او در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «باور نکردنی است. این نمی‌تواند واقعی باشد. دیروز، دو ساعت پس از نوشتن «من لیاقتش را دارم» در شبکه‌های اجتماعی، دردی شدید در یک طرف بدنم احساس کردم. اورژانس، سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی، آزمایش خون، احتمالاً سنگ کلیه است. و اکنون، سه روز پس از مسابقه‌ای که برای آن همه چیز را فدا کردم، در تختخواب دراز کشیده‌ام، بی‌دفاع، با تب ۳۸.۸ درجه.» 
تامبری ادامه داد: «قرار بود امروز به پاریس بروم و سفرم را به سوی این رویای بزرگ آغاز کنم، اما به من توصیه شد که پروازم را تا فردا به تعویق بیندازم به امید اینکه با کمی استراحت این کابوس تمام شود. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که منتظر بمانم و دعا کنم. من لیاقت این همه رنج را ندارم، من همه توانم را برای این المپیک به کار گرفته‌ام، همه توانم. واقعاً مستحق این همه رنج نیستم.» 
تامبری در ادامه افزود: «یک چیز قطعی است، نمی‌دانم چگونه به آنجا خواهم رسید، اما روی آن سکو خواهم بود و تا آخرین پرش روحم را خواهم داد، هر شرایطی که داشته باشم. به شما قول می‌دهم و حتی قبل از آن به خودم قول می‌دهم!»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره