نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تلخ‌ترین گریه المپیک در نیمه‌نهایی بدمینتون

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تلخ‌ترین گریه المپیک در نیمه‌نهایی بدمینتون

ورزش 3/کارولینا مارین، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ بدمینتون، پس از آنکه در مرحله نیمه‌نهایی المپیک پاریس به دلیل مصدومیت شدید زانو مجبور به کناره‌گیری شد، با گریه‌های بی‌امان خود همه را شوکه کرد.تلخ‌ترین گریه المپیک در نیمه‌نهایی بدمینتون

این اسپانیایی ۳۱ ساله که در ست اول با نتیجه ۲۱-۱۴ و در ست دوم با نتیجه ۱۰-۵ از حریف چینی خود، هه بینگ جیاو پیش بود، ناگهان در جریان یک رالی پس از فرود ناموفق روی زمین، روی زمین افتاد. مارین که در سال ۲۰۲۱ نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی زانوی راست نتوانسته بود از عنوان قهرمانی خود در توکیو دفاع کند، با مصدومیت وحشتناکی روبرو شد و کادر پزشکی و مربیان به سرعت به کمک او شتافتند.

مارین با شجاعت سعی کرد به بازی ادامه دهد و با بانداژ کردن شدید پای خود به بازی بازگشت، اما بار دیگر روی زمین افتاد و با ضربه‌ای ناامیدانه به زمین، مجبور به کناره‌گیری شد.

خروج ناگهانی و غم‌انگیز او از رقابت با تشویق‌های حاضران در سالن پورت دو لا شاپل همراه بود و صدای گریه‌های مارین در پس زمینه‌ سالن شنیده می‌شد. این ستاره بدمینتون پس از ترک سالن برای رفتن به بیمارستان با هیچ خبرنگاری صحبت نکرد.

هه بینگ جیاو در فینال به مصاف آن سی یونگ از کره جنوبی خواهد رفت. آن در نیمه‌نهایی اول با نتیجه ۱۱-۲۱، ۲۱-۱۳، ۲۱-۱۶ جورجیا ماریسکا تونجونگ اندونزیایی را شکست داد.

مارین، نفر چهارم رنکینگ جهانی، در صورت آمادگی جسمانی در دیدار رده‌بندی به مصاف تونجونگ خواهد رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره