نماد آخرین خبر

نیکو ویلیامز بالاخره تصمیم می‌گیرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نیکو ویلیامز بالاخره تصمیم می‌گیرد

ورزش 3/نیکو ویلیامز برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش و پاسخ به پیشنهاد بارسلونا، به بیلبائو بازگشت.لحظه سرنوشت: نیکو ویلیامز بالاخره تصمیم می‌گیرد

 او برای پیوستن به تمرینات پیش‌فصل تیم اتلتیک بیلبائو در تاریخ ۱۲ اوت وارد بیلبائو شده است. آینده نیکو ویلیامز، مهاجم اتلتیک، به زودی مشخص خواهد شد. او پس از قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ با تیم ملی اسپانیا به تعطیلات رفت و از شایعات مربوط به انتقال احتمالی‌اش به بارسلونا بی‌خبر بود.

از باشگاه بارسلونا، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، اعلام کرده که نیکو ویلیامز بازیکنی است که بسیار مورد علاقه باشگاه است و آن‌ها آماده پرداخت ۵۸ میلیون یورو برای فسخ قرارداد او هستند.

از سوی دیگر، باشگاه اتلتیک بیلبائو همیشه تأکید کرده که نیکو ویلیامز به قرارداد تمدید شده خود تا سال ۲۰۲۷ پایبند خواهد بود. ارنستو والورده، سرمربی تیم، اعلام کرده که منتظر بازگشت نیکو در تاریخ ۱۲ اوت است تا به تمرینات بپیوندد.

طبق گزارش رسانه‌های نزدیک به باشگاه اتلتیک بیلبائو، این یکشنبه، نیکو ویلیامز پس از تعطیلات به بیلبائو بازگشته است. در طول تعطیلات، او در ماربلا با لامین یامال دیده شده که این همزمانی، شایعات مربوط به آینده او و پیوستن به بارسلونا را تقویت کرده است.

با اینکه در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد ماندن ویلیامز در بیلبائو منتشر شده اما همچنان چیز رسمی‌ای در این مورد گفته نشده و حالا همه منتظر هستند که ویلیامز در ساعات یا روزهای آینده، تصمیم نهایی‌اش را اعلام کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره