نماد آخرین خبر

روز دهم المپیک؛ شروع کار کشتی‌گیرها در پاریس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
روز دهم المپیک؛ شروع کار کشتی‌گیرها در پاریس

ورزش 3/در دهمین روز از مسابقات المپیک پاریس 2024 شاهد شروع رقابت فرنگی‌کاران کشورمان خواهیم بود.
امروز از ساعت 10:30، مسابقات المپیک پاریس 2024 دهمین روز خود را آغاز خواهد کرد و المپین‌های کشوران مختلف، امروز را هم به سودای بالا بردن پرچم کشورشان آغاز کرده‌اند.
با این حال تمامی ورزش دوستان ایرانی که نگران جایگاه کشورشان در جدول مدالی المپیک هستند، روز دهم را با شرایطی بسیار متفاوت‌تر آغاز خواهند کرد. ما در امروز دو نماینده در کشتی فرنگی داریم؛ مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم کار خودش را از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه استارت خواهد زد و همزمان با او امین میرزازاده کشتی‌گیر سنگین وزن ایران برای ورود به تشک آماده خواهد شد تا بتواند حداقل یک فینال را برای روز سه‌شنبه قطعی کند.
همچنین در این روز، در رشته‌های دوومیدانی (۴)، بدمینتون (۲)، بسکتبال سه نفره (۲)، قایقرانی اسلالوم (۲)، دوچرخه سواری (۱)، ژیمناستیک نمایشی (۴)، تیراندازی (۲)، موج سواری (۲) و مسابقات سه‌گانه (۱) که در مجموع ۲۰ مدال خواهد بود، توزیع خواهد شد.
البته توصیه می‌شود مسابقات روز دهم را در هیچ شرایطی از دست ندهید چرا که امروز ورزش‌های سه‌گانه، موج سواری، تیراندازی، قایقرانی اسلالوم، بسکتبال سه نفره و بخش نمایشی ژیمناستیک به پایان خواهد رسید.
پوشش زنده خبری

**تخمین زده می‌شود زمان سر شاخ شدن مهدی محسن‌نژاد و عبدالکریم فرقات الجزایری در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی، ساعت 17:30 به وقت تهران باشد.

**تام بردی چهره شاخص فوتبال آمریکایی یکی دیگر از حاضرین و تماشاگران مسابقه فینال ژیمناستیک بود.

**رایان گسلینگ بازیگر سرشناس هالیوود یکی از افراد مهمی بود که در فینال ژیمناستیک امروز حضور داشت.

**نمایی خاص از سر سادا ویلیامز، دونده تیم باربادوس در دوی 400 متر زنان که استایل موهای او برای علاقه‌مندان بسیار خاص است.

**وضعیت عجیب عکاس‌ها برای تصویربرداری از مسابقات دوومیدانی که مشخصا از گرمای پاریس کلافه هستند.

**ژو جینگوان ورزشکار چینی موفق شد مدال طلای بخش میله‌های موازی ژیمناستیک را کسب کند و باز هم چین را با 2 مدال بیشتر نسبت به آمریکا صدرنشین کند.

**آن سی یونگ کره‌ای در فینال بدمینتون زنان موفق شد هی بینگ جیائو چینی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و یک مدال طلای مهم را از چینی‌ها بگیرد.

**شنای نماینده اسلوونی و صربستان در رودخانه سن با هزاران ماجرای عجیب.

**شکار لحظه‌ها درست در لحظه‌ای توپ پینگ پنگ از روی سر کریستین کارلسون سوئدی در بخش تنیس روی میز تیمی گذر می‎کرد!

**تیم والیبال لهستان موفق شد با نتیجه 3 بر یک برابر اسلوونی به پیروزی برسد و در نهایت راهی مرحله نیمه نهایی المپیک پاریس شد. لهستان در مرحله بعدی با برنده تقابل آمریکا-برزیل دیدار خواهد کرد.

**در ادامه روز مسابقات مرحله یک چهارم نهایی والیبال مردان نیز برگزار خواهد شد که در مهمترین دیدارها، آمریکا با برزیل و فرانسه با آلمان تقابل خواهد داشت.

**لئو هیونگ چینی در بخش تپانچه آتش سریع 25 متر موفق شد در رقابت با نماینده کره و چین صاحب مدال طلا شود.

**در پایان مسابقات سه‌گانه امروز، نماینده آلمان موفق شد جلوتر از آمریکا و بریتانیا به پایان خط برسد و آخرین مدال طلای این رشته را تصاحب کند.

**مسابقات سه‌گانه امروز آخرین روز خودش را تجربه می‌کند و با توجه به حساسیت و جذابیت آن بسیار با استقبال هواداران روبه‌رو شده است.

**لوته میلر نروژی در جریان مسابقات سه گانه که به تازگی آغاز شده دچار مصدومیت شدیدی شد.
**از ساعت 22:30 نیز دو تیم فرانسه و مصر در سمت دیگر نیمه نهایی فوتبال مردان مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد که با توجه به میزبانی فرانسوی‌ها، به نظر می‌رسد مصری‌ها کار بسیار سختی در برابر تماشاگران میزبان خواهند داشت.

**امروز از ساعت 19:30 به وقت تهران دو تیم مراکش و اسپانیا در فوتبال مردان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که می‌تواند با یک شگفتی‌ بزرگ همراه شود و شاید هم جوانان اسپانیا با نوت‌برداری از عملکرد بزرگسالان خود راهی فینال شوند و امیدوار به قهرمانی باشند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره