نماد آخرین خبر

تمدید قرارداد ستاره برزیلی یوونتوس تا 2029

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تمدید قرارداد ستاره برزیلی یوونتوس تا 2029

ورزش 3/گلیسون برمر قرارداد خود با یوونتوس را تا پایان ژوئن 2029 تمدید کرد.
باشگاه ایتالیایی با تایید این خبر نوشت:"این به عنوان یک خبر خوب برای باشگاه و همچنین گلیسون است که بیش از حد شایسته این قرارداد جدید است. برای او، مثل همیشه، اعداد و ارقام گویای همه چیز هستند.
در طول دو فصل گذشته (از 23-2022)، برمر 83 بازی با باشگاه در تمام مسابقات انجام داده که در تمامی آن‌ها از ابتدا در ترکیب حضور داشته است.
در همین بازه زمانی، هیچ بازیکنی از یوونتوس بیشتر از این تعداد بازی به میدان نرفته و فقط دانیلو با رکورد او برابری می‌کند.
گلیسون مدافعی است که در دو فصل اخیر سری A بیش از هر بازیکن دیگری در توپ ربایی موفق بوده است (376 بار، یعنی 14 بار بیشتر از هر بازیکن دیگری).
و سپس او در گلزنی هم موفق بوده است. برمر بیش از هر مدافع دیگری در دو فصل اخیرش با ضربه سر گل زده است. او با مجموع 7 گل با ضربه سر، حداقل سه گل بیشتر از هر بازیکن دیگری در پست مشابه خود به ثمر رسانده است.

هیچ کدام از اینها بدون استعداد غیرقابل انکار او امکان پذیر نخواهد بود که هر بار که پا به زمین می‌گذارد آن را نشان می‌دهد، اما اخلاق کاری و تعهد او به همان اندازه مهم است و همیشه خود را هر روز در اختیار تیم و کادر مربیگری قرار می‌دهد. بنابراین، ما خوشحالیم که بگوییم که با گلیسون برمر به کار خود ادامه می‌دهیم!"


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره