نماد آخرین خبر

من بهترین پاسور دنیا، یک تنه معجزه می‌کنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
من بهترین پاسور دنیا، یک تنه معجزه می‌کنم

ورزش 3/در چارچوب مسابقات والیبال المپیک پاریس در بخش مردان، در یکی از بهترین بازی‌های تاریخ المپیک، تیم ملی والیبال ژاپن در حالی که دو بر صفر عقب بود و در ست سوم با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ نیز بازنده بود، با یک کامبک دیدنی به بازی برگشت و با نتیجه سه بر دو به برتری رسید.
اما چه کسی توانست تیم ملی والیبال ایتالیا را از باتلاق ست سوم بیرون بیاورد؟ این بازیکن نه مهاجمان این تیم بلکه پاسور تیم ملی والیبال ایتالیا، سیمونه جیانلی بود که در امتیاز ۲۴ بر ۲۲ به پشت خط سرویس رفت و در حالی که همه ژاپنی‌ها خود را برای جشن بعد از پیروزی آماده کرده بودند، با سرویس‌های شگفت‌آورش ورق را برگرداند و فرشته نجات تیمش لقب گرفت.
پس از آنکه ایتالیا توانست با درخشش جیانلی به بازی برگردد، ژاپنی‌ها که گویا آب سردی بر پیکره آن‌ها ریخته شده بود، دیگر نتوانستند بازی درخشان خود را تکرار کنند و پیروزی را دو دستی تقدیم ایتالیایی‌ها کردند.
سیمونه جیانلی، پاسور تیم ملی والیبال ایتالیا، با این عملکرد نشان داد چرا بهترین پاسور حال حاضر جهان است. او دو سال پیش در لیگ ملت‌های والیبال نیز در برابر ایران با سرویس‌های عالی نتیجه ۲۴ بر ۲۰ بازنده را ۲۶ بر ۲۴ به سود ایتالیا تغییر داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره