نماد آخرین خبر

اسلوت: باید بازیکنی بگیریم که بکار لیورپول بیاید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اسلوت: باید بازیکنی بگیریم که بکار لیورپول بیاید

ورزش 3/آرن اسلوت اعلام کرد که لیورپول تنها در این تابستان بازیکنانی را به خدمت خواهد گرفت که آن‌ها واقعا ارزش پیوستن به لیورپول‌ را داشته باشند.
این مربی هلندی از تیم خود که از دوران حضور یورگن کلوپ به ارث برده خوشحال است اما تایید کرد که ریچارد هیوز، مدیر ورزشی باشگاه، در بازار نقل و انتقالات مشغول جستجوی بازیکن مناسب است.
با این وجود اسلوت تایید کرد که یافتن بازیکنانی برای پیشرفت تیمش آسان نیست چون قرمزها تنها باشگاه برتر لیگ برتری هستند که در این پنجره خریدی انجام نداده‌اند.
اسلوت گفت: "خرید بازیکن جدید واقعا سخت است چون ما بازیکنان خوب زیادی داریم، بنابراین نمی‌توان ابتدا بازیکنی را پیدا کرد که آن استانداردها را برآورده کند و سپس اگر این استانداردها را هم داشته باشد آیا چنین بازیکنی در دسترس است؟ سپس باید با آن‌ها به توافق برسیم، بنابراین یافتن بازیکنی که بتواند به ما کمک کند همیشه آسان نیست، اما ریچارد سخت روی آن کار می‌کند و ببینیم نتیجه آن چه می‌شود."
اسلوت احتمال جذب بازیکن در فرصت باقی مانده نقل و انتقالات تابستانی را رد نکرد و گفت: "باشگاهی مانند لیورپول همیشه چشمانش را باز نگه می‌دارد تا ببیند چه چیزی در دسترس است، بازیکنانی که می‌توانند تیم را تقویت کنند و این همان چیزی است که ما به دنبال انجام آن هستیم، اما این فقط برای یک پست خاص نیست. ما دائماً تیم را ارزیابی می‌کنیم که کجا می‌توانیم کاری انجام دهیم و چه چیزی در اختیار داریم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره