نماد آخرین خبر

اولتیماتوم به دیویس؛ فقط سه هفته وقت داری

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولتیماتوم به دیویس؛ فقط سه هفته وقت داری

ورزش 3/ بایرن مونیخ پس از تور آسیایی خود به آلمان بازگشته است و هنوز کارهای مهمی برای انجام دادن دارد. یکی از مهمترین آنها آینده آلفونسو دیویس است. پس از ارائه پیشنهاد تمدید تقریباً کهکشانی به مدافع چپ با مبلغی نزدیک به 14 میلیون یورو در هر فصل، او هنوز جوابی نداده است. اطرافیان دیویس می دانند که رئال مادرید او را به عنوان یک گزینه برای آینده مدنظر دارد، اما آنها همچنین می دانند که برای پوشیدن لباس سفید باید تا سال 2025 صبر کند، زیرا تیم مادریدی قصد ندارد خواسته های مالی بالای بایرن را بپذیرد (50 میلیون یورو برای بازیکنی که یک سال بعد رایگان است).
دیویس پس از بازی در کوپا آمه ریکا با کانادا همچنان در تعطیلات است و هیچ نشانه ای از تمدید با بایرن نشان نداده است. طبق گزارش رسانه های آلمان، بایرن تصمیم گرفته است تا در مورد دیویس تغییری در استراتژی خود ایجاد کند و حالا توپ در زمین بازیکن کانادایی است. پس از بازگشت از تعطیلات، او باید تصمیم بگیرد که آیا این پیشنهاد را بپذیرد یا نه. تیم مونیخی دیگر پیشنهاد متقابلی نخواهد داد و اگر پاسخ منفی باشد، دیویس را به بالاترین پیشنهاد می فروشد.
اولی هوینس، رئیس افتخاری تیم باواریایی، چند هفته پیش گفته بود که آنها پول بیشتری به دیویس نخواهند داد، اما در تابستان امسال در را برای خروج بسته اند. اکنون گویا استراتژی عوض شده و اگر دیویس پیشنهاد تمدید را قبول نکند، باید خود را برای انتقال به تیمی دیگر آماده کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره