نماد آخرین خبر

ستاره جوان پرتغالی به پی‌اس‌جی پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره جوان پرتغالی به پی‌اس‌جی پیوست

ورزش 3/ پاری سن ژرمن خرید ژوائو نوس از بنفیکا را تایید کرد. پاری سن ژرمن با پرداخت مبلغی در حدود 60 میلیون یورو به اضافه پاداش 10 میلیون یورویی برای جذب این بازیکن با بنفیکا به توافق رسید.
این بازیکن 19 ساله قراردادی 5 ساله با پاری سن ژرمن امضا کرده است. نوس پس از امضای قراردادش گفت:"من بسیار مفتخرم که به پاری سن ژرمن، یک باشگاه بسیار جاه طلب، پیوستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا به هم تیمی‌هایم کمک کنم، در این باشگاه خارق العاده رشد کنم و عناوین متعددی کسب کنم."

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، گفت:"ما خوشحالیم که به ژوائو نوس در خانواده پاری سن ژرمن خوش آمد می‌گوییم. ژوائو یکی از با استعدادترین بازیکنان پرتغال است. او برای پیوستن به پاری سن ژرمن بسیار مشتاق بود و مصمم بود برای این پیراهن بجنگد. این چیزی است که ما از همه بازیکنانمان انتظار داریم. ما به ساختن یک تیم جوان فوق العاده بر اساس کار تیمی، استعداد و روحیه جمعی که پایه و اساس آینده بزرگ باشگاه ماست، ادامه می‌دهیم."
نوس از زمان اولین بازی خود در ژانویه 2023، 75 بار برای بنفیکا بازی کرده است. فصل گذشته، او در همه بازی‌های بنفیکا به جز یکی از مسابقات لیگ برتر حضور داشت.
این هافبک 9 بار برای تیم ملی پرتغال بازی کرده و در دو بازی جام ملت‌های اروپا در تابستان امسال حضور داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره