نماد آخرین خبر

تیرانداز معروف المپیک ایلان ماسک را به چالش کشید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تیرانداز معروف المپیک ایلان ماسک را به چالش کشید

ورزش 3/دیکچ، تیرانداز ترکیه‌ای، با پستی در پیام‌رسان ایکس ایلان ماسک را به چالش کشید.تیرانداز معروف المپیک ایلان ماسک را به چالش کشید

 یوسف دیکچ، تیرانداز معروف ترکیه‌ای که در المپیک پاریس ۲۰۲۴ مدال نقره کسب کرد، اخیراً در شبکه اجتماعی ایکس به ایلان ماسک پیامی ارسال کرد. او در این پیام نوشت:«سلام ایلان، فکر می‌کنی ربات‌های آینده می‌توانند دست در جیب، مدال المپیک را ببرند؟ چطور است درباره این موضوع در استانبول، پایتخت فرهنگی که قاره‌ها را به هم متصل می‌کند، بحث کنیم؟»

دیکچ پس از استایلش در فینال تیراندازی تیمی مختلط که با دست در جیب تیرهایش را شلیک کرد در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. او با این توییت، ایلان ماسک را که در زمینه ربات‌ها بسیار فعال است و پیشرفت‌های زیادی داشته است، به چالش کشید.

ایلان ماسک در پاسخ به این پیام نوشت:«ربات‌ها هر بار به مرکز هدف خواهند زد. من مشتاقانه منتظر بازدید از استانبول هستم. این یکی از بزرگترین شهرهای جهان است.»

این مکالمه توجه زیادی را به خود جلب کرده و نشان‌دهنده علاقه ماسک به آینده رباتیک و هوش مصنوعی است. دیکچ که با ظاهر آرام و بدون تجهیزات خاص خود در مسابقات تیراندازی المپیک توجه‌ها را به خود جلب کرده بود، اکنون با این پیام دوباره به یکی از موضوعات داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره