نماد آخرین خبر

خداحافظی مهاجم استقلال با جملات احساسی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خداحافظی مهاجم استقلال با جملات احساسی!

ورزش 3/پیمان بابایی خداحافظی احساسی با هواداران استقلال انجام داد.
پیمان بابایی مهاجم فصل گذشته استقلال رسما از این تیم جدا شد و به تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پیوست، او در صفحه مجازی خود در اینستاگرام متن احساسی را منتشر کرد و با هواداران استقلال خداحافظی جالبی داشت.
او در دو فصلی که در استقلال حضور داشت 3 گل و 3 پاس گل در 44 مسابقه ثبت کرد و در نهایت در تابستان امسال از این تیم جدا شد، او در متن خداحافظی خود نوشت:
درود بر هواداران فهیم استقلال ایران، در دوسالی که افتخار حضور کنار شما رو داشتم , درس های زیادی گرفتم ؛هواداری یک مکتب. که باید سر کلاس درسش بشینی و از تشویقش کیف بکنی، از تنبیهش هم آزرده نشی و بیشتر یاد بگیری.
در فرصت اندکی که مجال بازی در زمین داشتم, از هیچ تلاشی فروگذار نکردم , شاهدش دست و سرو پایی بودن که بدون منت فدای اشک های آخر فصل شما در این مسیر , آنچه خارج از توان من بوده را به بزرگی خودتان بر من ببخشید که بعد اتمام فصل و نرسیدن به قهرمانی, دست هایم رمق نوشتن از نشدن ها و نرسیدن ها نداشت، حق همیشه سمت شماست و گوشتان از بهانه ها خسته».
امیدوارم ادامه مسیر رضایت و لبخند شما باشد که به قول حضرت سعدی "تو نه مغل آفتابی که حضور و غیبت افتد، دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی *
یک نام میماند و آن استقلال است, به امید دیدار برادر کوچکتان پیمان بابایی


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره