نماد آخرین خبر

حمایت مدیران تیم قعرنشین لیگ برتر از کادرفنی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمایت مدیران تیم قعرنشین لیگ برتر از کادرفنی

ورزش 3/تیم نوظهور پالایش نفت اصفهان که فصل گذشته پس از نایب قهرمانی در لیگ دسته اول، جواز حضور در بالاترین سطح باشگاهی فوتسال را بدست آورد و در نقل و انتقالات بازیکنان مطرحی را جذب کرد. با شروع مسابقات نتایج دلخواه و مطلوبی را کسب نکرد و در هر چهار دیدار ابتدایی برابر حریفانش متحمل به شکست شد. پالایشی ها با مربیگری رضا صادقی از مربیان بومی هم اکنون بدون امتیاز در قعر جدول به سر می‌برند.
با این حال، عملکرد و نمایش ضعیف تیم اصفهانی باعث شد تا برخی از رسانه‌ها از عدم همکاری باشگاه با صادقی گمانه‌زنی‌هایی داشته باشند و حتی در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون مذاکره با چند مربی مخابره شده بود. اما ساعاتی پیش، مدیرعامل تیم پالایش نفت اصفهان با مصاحبه‌ای در رسانه باشگاه، چنین شایعاتی را کاملا کذب دانست و همچنین اعلام نمود که با رضا صادقی ادامه همکاری خواهند داشت.

جمشید امامی مهر مدیر عامل باشگاه پالایش نفت اصفهان با تشریح وضعیت این تیم گفت: خداراشکر با برنامه‌ریزی خوبی که داشتیم توانستیم به لیگ برتر کشور صعود کنیم اما با توجه به نزدیک بودن مسابقات لیگ برتر و کمبود زمان و همچنین عقب ماندن از بازار نقل و انتقالات نتوانستیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم و خب هر تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می کند شرایط سخت‌تری دارد و ما مطمئن هستیم با تلاش و همدلی کادر و بازیکنان می توانیم شرایط را تغییر دهیم همانطور که در لیگ یک نیز توانستیم در کنار هم شرایط را تغییر داده و به موفقیت برسیم.
امامی مهر ضمن حمایت از کادر فنی و تکذیب شایعات مطرح شده گفت: من و همچنین اعضا هیئت مدیره به طور قاطع از کادر فنی محترم و پر تلاش تیم حمایت می‌کنیم و یقین داریم که با هم و در کنار هم با تلاش بازیکنان می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و با توجه به فرصتی که در تعطیلات لیگ داریم می‌توانیم شرایط خوبی برای تیم ایجاد کنیم. شایعاتی که در خصوص تیم فوتسال مطرح شده کاملا کذب بوده و به نظر من نیاز به توضیح اضافی ندارد.
لازم به ذکر است، تیم پالایش نفت اصفهان در دیدار هفته پنجم خود میزبان فولاد زرند ایرانیان خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید