نماد آخرین خبر

مجوز صادر شد؛ تیم ملی انگلیس به دنبال مربی خارجی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مجوز صادر شد؛ تیم ملی انگلیس به دنبال مربی خارجی!

ورزش 3/اتحادیه فوتبال انگلیس مجوز انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی این کشور را صادر کرده است.مجوز صادر شد: تیم ملی انگلیس به دنبال مربی خارجی!

پس از شکست دوباره در فینال مسابقات قهرمانی اروپا، گرت ساوت‌گیت از سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس استعفا داد. حالا اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده است که جستجو برای جانشین او ممکن است شامل مربیان خارجی نیز باشد. این تصمیم به دنبال تأیید هیئت مدیره برای گسترش جستجو به نام‌های غیرانگلیسی گرفته شده است.

در حال حاضر، ادی هاو و گراهام پاتر به عنوان گزینه‌های اصلی برای جانشینی ساوت‌گیت مطرح شده‌اند و لی کارسلی، سرمربی تیم زیر ۲۱ سال انگلیس، نیز به عنوان گزینه موقت در نظر گرفته شده است. همچنین، نام‌هایی مانند مائوریسیو پوچتینو و توماس توخل نیز به عنوان گزینه‌های احتمالی مطرح شده‌اند، هرچند که دستمزد بالای آن‌ها ممکن است در مذاکرات مشکل‌ساز شود.

ساوت‌گیت از سال ۲۰۱۶ هدایت تیم ملی را بر عهده داشت و تیم را به دو فینال مسابقات یورو و یک نیمه‌نهایی جام جهانی رساند، اما نتوانست اولین جام بزرگ از سال ۱۹۶۶ را برای این تیم به ارمغان بیاورد. انگلیس اکنون در رده چهارم رده‌بندی فیفا قرار دارد و باید برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آینده تلاش کند.

در صورت عدم انتخاب سرمربی دائمی تا مسابقات ملی سپتامبر، اتحادیه فوتبال انگلیس یک راه‌حل موقت در نظر گرفته است. ادی هاو، که به عنوان گزینه اصلی مطرح شده است، اعلام کرده که انتظار دارد فصل جدید را به عنوان سرمربی نیوکاسل یونایتد آغاز کند و نیازی به صحبت با بازیکنانش درباره شایعات موجود نمی‌بیند، زیرا تعهد او به باشگاه را هر روز مشاهده می‌کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره