نماد آخرین خبر

خط حمله اینتر با سه مصدوم در اورژانس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خط حمله اینتر با سه مصدوم در اورژانس

ورزش 3/ اینتر شرایط عجیبی را سپری می کند. در شرایطی که هنوز فصل جدید شروع نشده، این تیم با بحران مصدومیت ها روبرو شده و پس از مهدی طارمی، حالا دو بازیکن دیگر نیز دچار آسیب دیدگی شده اند تا زنگ خطر و وضعیت اضطراری در خط حمله به صدار در بیاید.
روزنامه توتو اسپورت با تیتر "بخش درمانگاه تیم اینتر در حال پر شدن است" به وضعیت مارکو آرناتوویچ و پیوتر زیلینسکی پرداخته که در دیدار دوستانه دو روز پیش برابر پیزا، با درد زمین بازی را ترک کردند
این روزنامه نوشته است:
در اینتر آرامش وجود ندارد. پس از مصدومیت طارمی، حالا مارکو آرناتوویچ و پیوتر زیلینسکی نیز به دلیل مشکلات فیزیکی متوقف شده‌اند. آزمایش‌های انجام شده صبح امروز در مؤسسه هومانی‌تاس در روزانو نشان داد که مهاجم اتریشی با کشیدگی جزئی عضله واستوس مدیالیس ران چپ روبرو شده، در حالی که زیلینسکی، بازیکن سابق ناپولی، دچار درد عضلانی در عضله راست ران چپ خود شده است.
باشگاه اینتر در بیانیه خود نوشته است که وضعیت این دو بازیکن در روزهای آتی مجدداً بررسی خواهد شد. این مسئله، چالش بزرگی برای سیمونه اینزاگی است که باید با وضعیت اضطراری در خط حمله روبه‌رو شود. آماده‌سازی برای شروع سری آ به مراحل پایانی خود رسیده است و در خط حمله تنها لائوتارو مارتینز حضور دارد که به دلیل تعهدات ملی خود با تأخیر به تیم پیوسته است.
دیدار دوستانه مقابل پیزا که شنبه گذشته برگزار شد، برای آرناتوویچ و زیلینسکی فاجعه‌بار بود. در طول مسابقه که با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید، این دو بازیکن دچار مصدومیت‌هایی شدند که آن‌ها را برای مدتی از حضور در میادین دور خواهد کرد. مشکلات عضلانی آن‌ها به نظر نمی‌رسد که خیلی جدی باشد، اما با توجه به مصدومیت قبلی طارمی، یک وضعیت اضطراری برای مربی نراتزوری ایجاد شده است. بازار نقل و انتقالات در مرحله پایانی ممکن است به کمک قهرمان ایتالیا بیاید.

مصدومیت طارمی برنامه‌های سیمونه اینزاگی را پیچیده کرده است، او قصد داشت طارمی را در بازی برابر جنوا که اولین بازی اینتر در سری آ ایتالیا است، به عنوان بازیکن اصلی به میدان بفرستد.
به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مهاجم سابق پورتو به درمان‌های خود در آپیانو جنتیله ادامه داده است، اما بهبودی کامل او برای اولین بازی فصل آینده بسیار بعید به نظر می‌رسد. در خط حمله، لائوتارو مارتینز که زودتر از تعطیلات بازگشته است، برای کمک به مربی خود آماده خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره