نماد آخرین خبر

التماس هواداران یونایتد به تن هاخ؛ این بازیکن را بفروشید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
التماس هواداران یونایتد به تن هاخ؛ این بازیکن را بفروشید

ورزش 3/هواداران  منچستریونایتد پس از نمایش ضعیف کاسمیرو در بازی‌های پیش فصل مقابل آرسنال و لیورپول، خواهان کنار گذاشتن او شدند.
اریک تن‌ هاخ در آستانه تصمیم‌گیری درباره آینده فوری توبی کولیر و هری آماس، دو بازیکن آکادمی دفاعی، قرار دارد. تن‌ هاخ پس از فروش ویلی کامبوالا به ویارئال به قیمت 10 میلیون پوند، هنوز در مورد آوردن آماس و کولیر به تیم اصلی تصمیم قطعی نگرفته است. هر دو بازیکن جوان در تمام بازی‌های پیش فصل منچستریونایتد حضور داشتند و همراه با دیوید هیوز، سرمربی آکادمی، به آمریکا سفر کردند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که آماس 17 ساله، مدافع چپ، به دلیل مصدومیت‌های لوک شاو و تایرل مالاسیا در فصل گذشته، به احتمال زیاد فصل آینده را نیز در منچستریونایتد ادامه خواهد داد.
اما در مورد کولیر 20 ساله که در سال 2022 از برایتون به یونایتد پیوست، باید تصمیم‌گیری شود.
تن‌ هاخ به این هافبک علاقه دارد اما باید تصمیم بگیرد که آیا او را به صورت قرضی به سبک فاکوندو پییستری به تیمی دیگر بفرستد یا برای رشد بیشتر در باشگاه نگه دارد.
اما احتمال قرض داده شدن او باعث خشم هواداران منچستریونایتد شده است و آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی نارضایتی خود را ابراز کرده‌اند.
یک هوادار نوشت: "کاسمیرو را قرض بدهید."
دیگری گفت: "دو پسر را نگه دارید و آن‌ها را پرورش دهید. چرا جوانان را کنار بگذاریم؟"
هوادار دیگری افزود: "من کولیر را به جای کاسمیرو به میدان می‌فرستم، با وجود تمام بی‌تجربگی‌اش. حداقل او زمین را خوب پوشش می‌دهد و تصمیم‌های درست در مالکیت توپ می‌گیرد."
در حالی که یکی دیگر نوشت: "کاسمیرو را بفروشید."
کاسمیرو 32 ساله، با دستمزد 350 هزار پوند در هفته، پردرآمدترین بازیکن منچستریونایتد است. ساختار دستمزدهای بالای فوتبال برزیل، فروش یا حتی قرض دادن این هافبک افسانه‌ای را برای یونایتد دشوار کرده است.
اگر معجزه‌ای رخ دهد و یونایتد بتواند کاسمیرو را قرض بدهد، مجبور خواهد بود حداقل نیمی از دستمزد او را پرداخت کند. اتفاقی مشابه آنچه فصل گذشته برای جیدون سانچو افتاد که به صورت قرضی به دورتموند رفت.

در همین حال، آزمایش سانچو به عنوان مهاجم کاذب ممکن است در لیگ برتر هم ادامه یابد، زیرا زیرکزی ممکن است به زمان بیشتری برای آمادگی نیاز داشته باشد. زیرکزی به همراه تیم به آمریکا سفر نکرد و پس از حذف هلند از نیمه‌نهایی یورو مقابل انگلیس، تعطیلات طولانی‌مدتی را آغاز کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره