نماد آخرین خبر

تکذیب ستاره دورتموند؛ به یووه و چلسی نمی‌روم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تکذیب ستاره دورتموند؛ به یووه و چلسی نمی‌روم

ورزش 3/کریم آدیمی، هدف نقل و انتقالاتی یوونتوس و چلسی، تأیید کرده است که هیچ قصدی برای ترک بروسیا دورتموند ندارد.تکذیب ستاره دورتموند: به یووه و چلسی نمی‌روم

در آغاز پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، بارها اعلام شد که باشگاه‌هایی در اروپا به جذب کریم آدیمی علاقه دارند و یوونتوس و چلسی در بین بقیه آنها به شکل جدی‌تری برای به خدمت گرفتن او تلاش می‌کردند اما خود این بازیکن امروز احتمال جدایی‌اش را رد کرد.

او در مصاحبه‌ای با روزنامه آلمانی بیلد گفت:«تمرکز من تنها بر بروسیا دورتموند است، همانطور که قبل از شروع این شایعات بود. من در بروسیا دورتموند خوشحالم و برنامه‌هایم تغییر نکرده است.»

آدیمی، ملی‌پوش آلمانی که در چهار بازی ملی یک گل به ثمر رسانده است، می‌تواند در پست‌های مختلف هجومی بازی کند. این توانایی‌ها او را به یک گزینه جذاب در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای یوونتوس و چلسی تبدیل کرده بود، اما چند روز پیش گزارش شد که بروسیا دورتموند او را از لیست بازیکنان قابل فروش خارج کرده است.

در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا پدرش مستقیماً با یوونتوس صحبت کرده است، آدیمی گفت:«خیلی چیزها نوشته شد، اما درست نیست.»

او در ادامه گفت:«من همیشه گفته‌ام که دورتموند را به هر باشگاهی ترجیح می‌دهم. پدر من با یوونتوس صحبت نکرده و هر چیزی که نوشته شده سلیقه و مطالب دلخواه روزنامه‌ها بوده است. تمام تمرکز من بر روی دورتموند است.»

به همین دلیل، یوونتوس در روزهای اخیر توجه خود را به نیکو گونزالس از فیورنتینا معطوف کرده است که در نقش مشابهی بازی می‌کند. یوونتوس با رقابتی از سوی آتالانتا مواجه شد، اما به نظر می‌رسد که اکنون این بازیکن قصد دارد لباس بیانکونری را بر تن کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره