نماد آخرین خبر

رئال اجازه نمی‌دهد اندریک مثل بازیکن بارسا شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رئال اجازه نمی‌دهد اندریک مثل بازیکن بارسا شود

ورزش 3/رئال مادرید نمی‌خواهد اندریک به سرنوشت ویتور روکه دچار شود.
پس از یک سال و نیم انتظار، اندریک ماه گذشته به عنوان بازیکن رئال مادرید معرفی شد و در مقابل ۶۰ هزار هوادار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اشک ریخت.
این مهاجم ۱۸ ساله برزیلی از آن زمان تاکنون دو بازی دوستانه انجام داده است، یک شکست ۱-۰ مقابل آث میلان و یک باخت ۲-۱ به بارسلونا در تور پیش‌فصل مادرید در ایالات متحده.
او هنوز موفق به گل‌زنی نشده است، اما تأثیر مثبتی داشته و کارلو آنچلوتی و کادر فنی او از ستاره برزیلی رضایت دارند. یکی از منابع هیئت مدیره او را به عنوان یک «پدیده» توصیف کرده است.
یکی از اولین دفعاتی که کادر فنی او را از نزدیک دیدند، یک بازی دوستانه بین اسپانیا و برزیل در برنابئو بود که برای حمایت از وینیسیوس جونیور پس از توهین‌های نژادپرستانه‌ای که در استادیوم‌های سراسر کشور تجربه کرده بود، برگزار شد.
پس از پایان بازی، اندریک به دیدار ویتور روکه، بازیکن جوان برزیلی بارسلونا رفت. در ژانویه، بارسا قرارداد ۳۰ میلیون یورویی این بازیکن ۱۹ ساله را از اتلتیکو پارانائنزه نهایی کرد اما آینده او پس از شش ماه سخت نامشخص است.

مادرید نمی‌خواهد اندریک همان فشار را احساس کند. منابع کادر فنی مادرید گفتند:«در تمرینات، او بیش از حد پرتلاش بوده است. ما توانسته‌ایم جزئیات خوبی را ببینیم. اما او پتانسیل دارد و کم‌کم آزادتر خواهد شد.»

هیئت مدیره نیز آرام هستند و قصد دارند به اندریک کمک کنند تا از زیر فشارها خارج شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره