نماد آخرین خبر

اولین کار سخت نوری شاهین در دورتموند انجام شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولین کار سخت نوری شاهین در دورتموند انجام شد

ورزش 3/امره جان، همچنان کاپیتان زنبورهای زرد خواهد بود. اما تغییراتی در سلسله مراتب بعدی ایجاد شده است و نوری شاهین، سرمربی، در گفت‌وگو با گرگور کوبل به تشریح این موضوع پرداخت.
مشخص نبود که نوری شاهین، سرمربی جدید دورتموند، چگونه با مسئله کاپیتانی برخورد خواهد کرد. پس از تساوی ۲-۲ دوستانه مقابل ویارئال، روز سه‌شنبه مشخص شد که امره جان همچنان کاپیتان تیم دورتموند خواهد بود و یولیان برانت نائب‌کاپیتان و نیکو شلوتربک کاپیتان سوم خواهند بود. گریگور کوبل و مارسل سابیتزر نیز در شورای گسترده‌تر تیم حضور دارند.
فصل گذشته، کوبل و نیکلاس زوله به عنوان معاونان جان عمل می‌کردند، اما اکنون این تغییر کرده است. شاهین گفت: «من شورای تیم را اعلام کرده‌ام و می‌خواهم به همه شما بگویم که تصمیم من با پنج نفری که اکنون در شورای تیم هستند و همچنین کاپیتان‌ها، علیه گرگور نبوده است. بنابراین اگر کسی جایگاه خود را تضمین کرده است، او گرگور کوبل است.»
سپس سرمربی در مورد انتخاب سه بازیکن به‌عنوان کاپیتان توضیح داد و در عین حال دروازه‌بان خود را ستایش کرد. او گفت: «من دو گفتگوی بسیار خوب با او (کوبل) داشتم و به سادگی به او گفتم که می‌خواهم ارتباطی با یک بازیکن میدانی داشته باشم. و گرگور حرفه‌ای عمل کرد و گفت که کاملا با من همراه است و از من حمایت کامل می‌کند. ما در مورد یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان صحبت می‌کنیم. موقعیت او نزد ما بسیار بالاست و نمی‌تواند بالاتر برود.»
شاهین توضیح داد که این تصمیم هیچ ربطی به قانون جدید مبنی بر اینکه فقط کاپیتان می‌تواند با داور صحبت کند، ندارد. او گفت: «نه، این یک بهانه خواهد بود. زیرا اگر دروازه‌بان طبق قانون جدید کاپیتان باشد، پس شما یک بازیکن میدانی را انتخاب می‌کنید که مجاز به صحبت با داور باشد. این موضوع نیست. من ارتباطات زیادی در داخل تیم دارم و در آن لحظات کوتاه که در یک استادیوم پرجمعیت دارید، نمی‌توانم به گرگور برسم. می‌خواهم بتوانم به سرعت به کاپیتان دسترسی داشته باشم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره