نماد آخرین خبر

آنچلوتی: حالا باید به اولین قهرمانی فکر کنیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آنچلوتی: حالا باید به اولین قهرمانی فکر کنیم

ورزش 3/کارلو آنچلوتی امیدوار است که تیمش با اضافه شدن ستاره‌های غایب بتواند به اولین قهرمانی این فصل در سوپر جام دست پیدا کند.
 رئال مادرید نیمه شب گذشته به وقت ایران در آخرین دیدار دوستانه‌اش در تور پیش فصل آمریکا مقابل چلسی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این حریف لیگ برتری به پیروزی برسد و حالا باید برای بازی سوپر جام اروپا برابر آتالانتا آماده شود.
آنچلوتی پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
بازی برابر چلسی: من سرعت و ابعاد هجومی تیمم را دوست داشتم. ما این احساس را داریم که تیم در شرایط خوبی است. بازیکنانی که در ترکیب اصلی حضور داشتند اکثرا از ابتدا در تمرینات بودند و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.
تاکتیک‌ها: فردا بازیکنان غایب به جمع ما اضافه خواهند شد و از نهم آگوست به صورت جدی برای بازی برابر آتالانتا آماده می‌شویم. حالا زمان آن رسیده است که به بازی سوپر جام فکر کنیم.
اندریک و گولر: ما دوست نداشتیم هیچ ریسکی کنیم. آنها نتوانستند از بازی برابر بارسا خوب ریکاوری کنند و امروز صبح تمرین کردند. مشکل دیگری نیست.

براهیم دیاز: رقابت در تیم من خیلی زیاد است و این اتفاق خوبی برای ما است.
ادر میلیتائو: شرایط او خوب به نظر می‌رسد. یک ساعت بازی با کیفیت را ارائه کرد. همه بازیکنان امروز خوب بودند، لوکا مودریچ، آنتونیو رودیگر، دنی سبایوس... همه خوب بودند. باید ببینیم که دیگران در چه شرایطی باز خواهند گشت.
پست مودریچ: ممکن است که او را در پستی نزدیک به دفاع به کار بگیریم. این احتمال وجود دارد. او می‌تواند کمی هم متمایل به سمت چپ بازی کند. او ویژگی‌های زیادی دارد.
شوامنی در پست مدافع میانی: نه، نه. مدافعان میانی ما میلیتائو و رودیگر هستند. شوامنی متعلق به وسط زمین است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره