نماد آخرین خبر

واکنش ولاسکو به صعود مثل آب خوردن به نیمه نهایی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش ولاسکو به صعود مثل آب خوردن به نیمه نهایی

ورزش 3/خولیو ولاسکو می‌گوید هدف خولیو ولاسکو در المپیک کسب طلاست.
 تیم والیبال زنان ایتالیا با سرمربی‌گری خولیو ولاسکو بزرگ در المپیک همه تیم‌ها را درو کرده و حتی یک ست را از دست نداده است. آنها دیشب نیز با کنار زدن صربستان راهی نیمه‌نهایی المپیک شدند.
خولیو ولاسکو سرمربی این تیم پس از پایان بازی به سایت فدراسیون والیبال ایتالیا گفت: "هر مسابقه داستان خودش را دارد. راستش من نه انتظار ۳-۰ بازی امشب و نه بازی مقابل ترکیه را داشتم، اما تیم باید برای هر چیزی آماده باشد تا با هر شرایطی که برایش پیش می‌آید روبرو شود.
در ابتدای مسابقه، دختران در سرویس و دریافت اشتباهاتی داشتند. این دو تکنیک نیاز به آرامش دارند. در یکی از تایم‌اوت‌ها به آنها گفتم که طبیعی است که کمی تنش داشته باشیم و باید به بازی فکر کنند. بنابراین آرام و آرام و آرام‌تر شدند. سپس تغییراتی انجام شد و پس از آن که ما آرامش را پیدا کردیم، بهتر کار کردیم. ایتالیا تیمی مدعی است و باید آرزوی کسب مدال را داشته باشد.
الان دو فرصت برای مدال خواهیم داشت اما امیدوارم فقط یک موقعیت داشته باشیم. من قبلاً تجربه‌هایی از این دست داشته‌ام و هم برده‌ام و هم شکست خورده‌ام. حالا دوست دارم اول به فینال برویم و بعد دوباره در موردش صحبت کنیم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره