نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تاج: بازی سپاهان - شباب الاهلی در نقش جهان باعث آبروریزی شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تاج: بازی سپاهان - شباب الاهلی در نقش جهان باعث آبروریزی شد

تسنیم/ رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری بازی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی امارات در ورزشگاه نقش جهان باعث آبروریزی شد.
مهدی تاج در جلسه کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: از ابتدا نگران بازی سپاهان - شباب الاهلی امارات در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا بودیم. مشکلات ورزشگاه نقش جهان اصفهان را دیدید که شب گذشته مایه آبروریزی شد و اگر در جلسه ستاد استانداردسازی موضوعات را جدی نگیریم به مشکل می‌خوریم. استقلال و پرسپولیس قادر نیستند که یک طرف قصه بایستیم و بگوییم دو ورزشگاه معرفی و بازی را برگزار کنید.
وی افزود: کار درست این است که فدراسیون فوتبال مثل AFC بگوید دو ورزشگاه را معرفی کنید و اگر تأیید شد بازی برگزار می‌شود و اگر نشد در زمین دیگری بازی کنید. الان ما هستیم و این زمین‌ها. فدراسیون و سازمان لیگ در کنار باشگاه‌هاست. کارهای خوبی انجام شده است ولی قصور از ما و شماست. ما باید از قدیم وضعیت ورزشگاه‌ها را جدی‌تر می‌گرفتیم. در حال حاضر کار اصولی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود و اگر به هفته دوم، سوم برسد خیلی بهتر است تا اینکه سر سری تمام شود. ما این دو سه هفته را باید طاقت بیاوریم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره