نماد آخرین خبر

آنچلوتی تکلیف امباپه و وینیسیوس را روشن کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آنچلوتی تکلیف امباپه و وینیسیوس را روشن کرد

ورزش 3/کارلو آنچلوتی به سوالی در مورد پست دقیق وینیسیوس با آمدن امباپه پاسخ جالبی داد. در واقع هیچکدام پست مشخصی نخواهند داشت.
 کارلو آنچلوتی از تور آمریکا راضی بود. رئال دو بازی را به میلان و بارسا باخت، ولی امروز صبح توانست چلسی را 2-1 شکست دهد. چالش بعدی سوپرجام اروپا برابر آتالانتاست.
سرمربی رئال مادرید بعد از بردن چلسی از بازی با ریتم خوب و ایده‌های درست تیمش تمجید کرد. آنچلوتی معتقد است که سطح بالای رقابت در تیم، فاکتور بسیار مثبتی است و تاکید داشت که حالا باید به فکر سوپرجام باشند.
چقدر راضی هستید؟ یک هفته مانده به سوپرجام اروپا، هنوز بازیکنان ملی پوش به تیم ملحق نشده‌اند: «خوشحالیم که همه آنها بازگشته‌اند. همه با هم از جمعه شروع می‌کنیم تا برای بازی سوپرجام آماده شویم. کار تا الان خوب بوده و جوانان به تیم کمک کردند و رقابت در سطح خوبی بود. این یک تجربه خوب برای آنها بود و اکنون تیم به سوپرجام فکر می‌کند.»
از کارلتو همچنین در مورد بهترین پست برای وینیسیوس پرسیدند. وینی وینگر چپ رئال است، ولی با آمدن امباپه شاید تغییراتی در آرایش تیم داده شود. مربی ایتالیایی گفت: «امروز با براهیم در مرکز، رودریگو در سمت راست و وینی در سمت چپ شروع کردیم. بارها براهیم به سمت راست رفت، وینیسیوس داخل، رودریگو به چپ و برعکس. معتقدم تحرک خیلی مهم است. با بازیکنان باکیفیتی که داریم، آنها نباید در کل بازی موقعیت ثابتی داشته باشند. مهم این است که وقتی ما توپ نداریم، هرکسی که در سمت راست بازی می‌کند، از همان سمت دفاع را شروع کند و همین‌طور بازیکنان دیگر در منطقه خود. ولی با توپ، تحرک ضروری است. اگر بازیکنان را در یک نقطه محبوس کنیم، شناخت بازی ما برای حریف بسیار راحت‌تر می‌شود.»
به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که در فصل پیش‌رو وینیسیوس بارها پست خود را با امباپه عوض کند، به طوری که تشخیص جایگاه دقیق این دو در زمین کاملا نامشخص باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره