نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

محرومیت تاریخی برای ستاره والیبال ایران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
محرومیت تاریخی برای ستاره والیبال ایران

ورزش 3/سنگین ترین حکم انضباطی والیبال در انتظار ستاره تیم ملی خواهد بود.
 پس از آنکه در آستانه لیگ ملت‌های والیبال در این فصل تعداد زیادی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال ایران به دلایل گوناگون از حضور در تیم ملی والیبال ایران سر باز زدند، میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال ایران، در همان روزها اعلام کرد با کسانی که بدون عذر موجه در اردوها حاضر نشوند برخورد شدید خواهد شد.
یکی از این بازیکنان صابر کاظمی، قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران بود که پس از جدایی از الکویت کویت و با وجود دعوت موریس موتا پائز، از حضور در تیم ملی والیبال ایران کناره‌گیری کرد.
حالا با دستور سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال، مبنی بر بررسی دلایل عدم حضور بازیکنان از جمله صابر کاظمی در تمرینات و مسابقات تیم ملی والیبال در سال جاری، مقرر شد پس از ابلاغیه دبیرکل فدراسیون به بازیکنان مذکور، هر بازیکن دلایل و مستندات معتبر خود را در خصوص علت حضور نیافتن در تمرینات و مسابقات تیم ملی به فدراسیون ارائه کند و در صورت لزوم با تشکیل کمیته انضباطی به بررسی پرونده پرداخته شود.
قرار است بیستم مرداد ماه جلسه کمیته انضباطی با حضور صابر کاظمی برگزار شود و او دلایل و مدارک خود را برای عدم حضور در تیم ملی والیبال ایران ارائه کند. گفته می‌شود اگر دلایل صابر کاظمی نتواند اعضای کمیته انضباطی را قانع کند او به مدت سه سال از حضور در تمامی رقابت‌ها محروم خواهد شد.
اگر این اتفاق بیفتد که احتمال آن با توجه به هشدارهای قبلی رئیس فدراسیون و همچنین درخواست او از کمیته انضباطی برای محرومیت سه ساله صابر کاظمی، یکی از سنگین‌ترین محرومیت‌های غیر دوپینگی تاریخ والیبال ایران رقم خواهد خورد.

باید دید در جلسه سرنوشت‌ساز روز شنبه کمیته انضباطی با صابر کاظمی چه اتفاقی خواهد افتاد و حکم کمیته انضباطی برای او چه خواهد بود. البته در صورت هر حکمی، صابر کاظمی می‌تواند درخواست تجدید نظر بدهد.
البته این محرومیت احتمالی مختص صابر کاظمی نیست و این امکان وجود دارد دیگر بازیکنانی که از حضور در تیم ملی والیبال ایران سر باز زدند به همین سرنوشت دچار شوند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره