نماد آخرین خبر

ایتالیا- آمریکا؛ برای یک پایان خوش!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ایتالیا- آمریکا؛ برای یک پایان خوش!

ورزش 3/رقابت‌های والیبال المپیک به روزهای پایانی خود رسیده و فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دو تیم ایتالیا و آمریکا در دیدار رده‌بندی مسابقات به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم که قبل از مسابقات نیمه‌نهایی از شانس بیشتری برای فینالیست شدن برخوردار بودند، در نهایت مغلوب فرانسه و لهستان شدند و حالا برای کسب مدال برنز تلاش خواهند کرد.
با وجود ناکامی در رسیدن به فینال، هر دو تیم نمی‌خواهند بدون مدال پاریس را ترک کنند و قطعاً در مسابقه فردا به دنبال پیروزی هستند. نسل طلایی و قدیمی تیم ملی آمریکا با بازیکنانی نظیر مت اندرسون، مایکا کریستنسن و مکسول هولت مصمم هستند که مدال المپیک را از دست ندهند و با افتخار به کشورشان بازگردند.
در مقابل، تیم ملی ایتالیا با ستاره‌های جوان خود و به رهبری سیمونه جیانلی به دنبال کسب مدال برنز است. این تیم که با نمایش‌های خیره‌کننده‌اش در طول مسابقات توجه زیادی را به خود جلب کرده، امیدوار است که با کسب مدال برنز، پایان خوشی برای حضور در المپیک پاریس رقم بزند.

هر دو تیم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و می‌خواهند با ارائه بهترین عملکرد خود در دیدار رده‌بندی، به هواداران خود نشان دهند که شایسته حضور در میان برترین‌های جهان هستند. این دیدار قطعاً یکی از جذاب‌ترین مسابقات المپیک خواهد بود و تماشاگران زیادی را به خود جلب خواهد کرد.
با توجه به تجربه بازیکنان آمریکا و جوانی و انرژی بازیکنان ایتالیا، پیش‌بینی نتیجه این دیدار دشوار است، اما یک چیز مسلم است؛ هر دو تیم تمام توان خود را برای کسب مدال برنز به کار خواهند گرفت.

ترکیب احتمالی ایتالیا: سیمونه جیانلی، یوری رومانو، دنیل لاویا، الساندرو میکلتو، جیانلوکا گالاسی، روبرتو روسو و فابیو بالاسو
ترکیب احتمالی آمریکا: میکا کریستینسون، متئو اندرسون، توری دیفالکو، آرون راسل، تیلور آوریل، مکسول هولت و اریک شوجی.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر