نماد آخرین خبر

رئال به این رکورد خارق‌العاده فکر نمی‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رئال به این رکورد خارق‌العاده فکر نمی‌کند

ورزش 3/تیبو کورتوا یک هفته قبل از بازی رئال مادرید در سوپرجام اروپا مقابل آتالانتا با سایت یوفا صحبت کرد. دیداری که در آن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می تواند به اولین تیمی تبدیل شود که 6 بار این جام را کسب کرده است.
کورتوا ولی می گوید، ما زیاد به رکوردها توجه نمی کنیم. او درباره فصل جدید گفت: «همه چیز خوب پیش می‌رود. آمادگی جسمانی خوبی دارم و روی فصل بعد تمرکز کرده ام. آخرین ماه فصل گذشته برای من فوق العاده بود، با فینال لیگ قهرمانان و حضور در ترکیب ثابت. از اینکه چگونه فصل را پس از شروعی سخت به پایان رساندم خوشحالم. حالا من پیش فصل را خوب شروع کرده ام و امیدوارم همه چیز همینطور ادامه پیدا کند.»

سوپرجام مقابل آتالانتا: «خیلی از بازیکنان ما به مراحل پایانی تورنمنت های مربوطه خود (یورو 2024 و کوپا آمه‌ریکا) رسیدند، اما می دانند که اوضاع اینجا چگونه پیش می رود. ما سخت کار می کنیم تا برای این فینال آماده باشیم. ما روز بازی آماده خواهیم بود. آتالانتا تیم خوبی است. آنها در تمام زمین پرس می کنند و چند سال پیش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آنها بازی کردیم که بازی سختی بود. می دانیم یک فینال دشوار خواهد بود، اما تلاش می کنیم تا پیروز شویم. این چیزی است که رئال همیشه می خواهد. رئال در فینال ها فقط بازی نمی کند، بلکه آنها را می برد.»
رئال مادرید می تواند اولین تیمی باشد که 6 سوپرجام اروپا را به دست آورده است: «در واقع، ما زیاد به رکوردها توجه نمی کنیم. طبیعتاً با تیمی که داریم و جوانان زیادی که مشتاق کسب عناوین و جام‌های جدید هستند، مطمئن هستم که تمام تلاشمان را برای قهرمانی انجام خواهیم داد. اگر این به معنای شکستن یک رکورد خارق العاده دیگر باشد، یک امتیاز مثبت است، اما مهم ترین چیز نیست. مهمترین، تلاش برای کسب این جام است. می دانیم که بازی سختی مقابل آتالانتا در انتظار ماست و باید آماده باشیم.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر