نماد آخرین خبر

چهار ستاره خارجی پرسپولیس در یک قاب

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
چهار ستاره خارجی پرسپولیس در یک قاب

ورزش 3/ در شرایطی که بیش از دو هفته پرسپولیس در انتظار مدافع چپ خارجی‌اش بوده و همچنان درباره این پست ابهام‌هایی جدی وجود دارد ، سرخ‌ها صاحب چهار بازیکن خارجی هستند.
اوستون اورونوف ، گئورگی گولسیانی ، ایوب العملود و الکسیس گندوز چهار بازیکن خارجی پرسپولیس هستند که  در مسیر بازگشت به تهران از ترکیه در یک قاب کنار هم دیده شدند و به نظر می‌رسد خیلی زود با هم اخت شده‌اند.
از این چهار نفر دو تا جزو ستاره های فصل قبل تیم در راه قهرمانی بوده اند و دو نفر دیگر تازه به قهرمان فوتبال ایران پیوسته اند و با وجود درخشش ایوب در بازی ها و تمرینات تردیدهایی درباره او و گندوز وجود دارد.
در این میان اورونوف که به زبان انگلیسی حرف نمی زند تنها با گولسیانی که ظاهرا به زبان روسی هم آشناست مراوده کلامی دارد و البته با اینکه گندوز و عملود از دو کشور شمال آفریقا آمده‌اند گندوز فقط به زبان فرانسوی صحبت می‌کند و نمی‌تواند با زبان عربی با ایوب ارتباط برقرار کند اما به هرحال معمولا خارجی های هر تیم راه ارتباط با هم را پیدا می‌کنند .

باشگاه پرسپولیس دنبال این است که فعلا یک مدافع چپ خارجی هم به این جمع اضافه کند تا تعداد خارجی‌های پرسپولیس به 5 برسد.

همچنین این باشگاه که صراحتا اعلام کرد سهمیه‌های خارجی‌اش نسوخته می‌خواهد مثل استقلال از 1+5 بازیکن خارجی بهره ببرد که اگر اینگونه شود یک وینگر که قابلیت بازی در نقش مهاجم نوک و مهاجم سایه را دارد  به خدمت خواهد گرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره