نماد آخرین خبر

مثل انبار باروت: بحران در اردوی رقیب رئال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مثل انبار باروت: بحران در اردوی رقیب رئال

ورزش 3/پس از مصدومیت اسکالوینی و اسکاماکا (رِتِگی جایگزین او شد) پرونده کوپماینرز حالا به بحث اول در آتالانتا تبدیل شده است. گاسپرینی (مربی) گفت: «او می خواهد به یووه برود و تمرین نمی کند.»
تابستان آتالانتا بسیار سخت تر از حد انتظار سپری شده است. بعد از فصل افسانه ای با قهرمانی در لیگ اروپا و نزدیک شدن به یک رویداد تاریخی دیگر، سوپرجام اروپا با رئال مادرید، هر هفته اوضاع برای گاسپرینی پیچیده تر می شود. پس از از دست دادن اسکالوینی به دلیل مصدومیت، اسکاماکا مهاجم مرکزی نیز از کار افتاد و حداقل شش ماه از میادین دور خواهد بود.
آتالانتا به سرعت با به خدمت گرفتن متئو رتگی از جنوا واکنش نشان داد و این انتقال حدود 22 میلیون یورو هزینه داشت، اما پس از آن خبر خوب باید به یک مورد جدی دیگر بپردازیم: مورد تئون کوپماینرز. هافبک هلندی، قهرمان بزرگ فصل گذشته با 15 گل و 7 پاس گل، تصمیم به جدایی گرفته و با تیمش درگیری را آغاز کرده است. آتالانتا که یک سال پیش پیشنهادات ناپولی را رد کرده بود، می خواست او را یک سال دیگر در ترکیب نگه دارد و با یوونتوس که پیشنهادی در حدود 50 میلیون یورو روی میز گذاشته، مذاکره نکند.
جان‌پیرو گاسپرینی اما توضیح داد که این بازیکن از قبل تصمیم خود را گرفته است و برای سوپرجام در دسترس نخواهد بود.
او به صراحت صحبت کرد: «کوپماینرز تصمیم گرفته است به یوونتوس برود و دیگر با ما بازی یا تمرین نکند. او تحت استرس و فشار است و این نگرش نمی تواند برای باشگاه یا هم تیمی هایش مفید باشد.»
این ایتالیایی تایید کرد که فروش کوپماینرز در برنامه نبوده است: «باشگاه همه اینها را مانند باج گیری احساس می کند و موضع سختی اتخاذ کرد. من تصمیم بازیکن و همچنین نگرش آتالانتا را درک می کنم. من روی کوپمینرز حساب می کردم و انتظار داشتم که مذاکره متفاوت باشد، اما واقعیت این است که ما سه بازیکن بسیار مهم را از دست دادیم.»

باشگاه تلاش خواهد کرد تا این مشکل را برطرف کند، اما در حال حاضر تیم نسبت به پایان فصل گذشته ضعیف تر شده است. با توجه به این سناریو، آتالانتا چاره ای جز مذاکره با یووه ندارد که اولین پیشنهادش 45 میلیون به اضافه متغیرها بود. آتالانتا می تواند پول دریافتی از فروش بازیکن هلندی برای جذب نیکو گونزالس از فیورنتینا سرمایه گذاری کند.
در هر صورت آشفتگی آتالانتا در آستانه سوپرجام بدون شک خبری خوب برای رئال است که خود را بری فتح اولین جام فصل در شرایط مساعدتری می بیند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره