نماد آخرین خبر

ادعای جالب ستاره رئال؛ از اشتباه کردن نمی‌ترسم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادعای جالب ستاره رئال؛ از اشتباه کردن نمی‌ترسم

ورزش 3/کورتوا از زمان پیوستن به رئال مادرید بلافاصله به دروازه‌بان اول این تیم تبدیل شد و یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای تیمش در چند سال اخیر بوده است که شاید رئال بدون حضور او نمی‌توانست موفقیت‌های درخشانش را خصوصا در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.
این بازیکن فصل گذشته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی رئال مادرید نبود و تقریبا تمام فصل را مشغول طی کردن روند درمان مصدومیتش و دوران نقاهت پس از جراحی به دلیل پارگی رباط صلیبی بود اما حالا آماده است تا با نهایت قدرت بار دیگر به میادین برگردد و در فصل جدید به رئال مادرید کمک کند.
او در آستانه بازگشت به مسابقات در پاسخ به سوالی درباره اعتماد به نفس بالایش در دروازه به خبرنگاران گفت: «از وقتی جوان بودم و اولین دیدارم را در ۱۶ سالگی انجام دادم، همیشه برای موقعیت‌های بزرگ بدون این که نگران و مضطرب اشتباه کردن باشم آماده بودم. طبیعتا هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما من همیشه این لحظات را دوست دارم. فشار و چالش‌های بزرگ را دوست دارم.»
کورتوا با تمجید از کارلو آنچلوتی اضافه کرد: «من حقیقتا باور دارم که او یکی از بهترین مربیان تاریخ است و این را در تمامی باشگاه‌هایی که در آنها حضور داشته نشان داده است. وقتی بازنشسته شود، به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال شناخته خواهد شد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره