نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب: علت نیامدنم را از نکونام بپرسید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب: علت نیامدنم را از نکونام بپرسید!

ورزش 3/یکی از دستیاران فصل قبل نکونام در استقلال، مهدی هاشمی‌نسب بود. یاغی و سرطلایی آبی‌پوشان پایتخت که از محبوبیت زیادی نزد هواداران برخوردار است، تاکنون جهت ادامه همکاری، با استقلالی‌ها به توافق دست پیدا نکرده است.
در شرایطی که پیش از عزیمت کاروان استقلال به ترکیه او جلسه‌ای را با مدیریت باشگاه ترتیب داد اما با گذشت چند روز و اضافه نشدن سرطلایی، می‌توان گفت که موضوع بازگشت دوباره مهدی هاشمی‌نسب به کادر فنی آبی‌ها در فصل بعد، کم کم در حال تبدیل شدن به یک امر دور از ذهن است.
البته یاغی فوتبال ایران در فصل قبل هم با عبور از موانع زیادی، سرانجام و به عنوان آخرین عضو کادر فنی، خود را به نیمکت استقلال رساند و این انتظار وجود داشت که این چهره جهت ادامه همکاری با نکونام و این تیم، برای فصل پیش رو، با مشکلات فصل گذشته مواجه نشود.
با این حال، داستان اضافه شدن دوباره هاشمی‌نسب به نیمکت استقلال برای فصل بعدی دوباره به یک کلاف پیچیده تبدیل شده تا جایی که برخی‌ها، از ماجراهای اخیر این چنین برداشت کرده‌اند که مربی فصل قبل استقلال به‌خاطر مسائل مالی حاضر نیست دوباره به نیمکت آبی پوشان برگردد.
اما این که آیا واقعا این موضوع صحت دارد؟ موضوعی که شدیداً توسط دستیار فصل قبل نکونام و مربی محبوب هواداران رد می‌شود.

هاشمی‌نسب در گفت‌وگویی کوتاه و اختصاصی با "ورزش سه" درباره شایعات مطرح شده می‌گوید: این موضوع یعنی این که به‌خاطر مسائل مالی هنوز به تیم برنگشته‌ام را دوستان می‌توانند از خود آقای نکونام سوال کنند، چون در این مورد هر چیزی بگویم، شاید بعضی‌ها این طور برداشت کنند که من به‌خاطر پول دوباره برنگشتم!
او ادامه داد: بنابراین توضیح این مسئله را نکونام می‌تواند به خوبی با پاسخی که می‌دهد، تکمیل کند و امیدوارم ایشان آن چیزی که واقعیت دارد را بگوید نه این که ماجرا طوری پیش برود که فقط قسمت آخر آن گفته شود و من جلوی هوادار قرار بگیرم!
وی افزود: شاید یک روز ریز اتفاقاتی که در این مدت افتاد را عنوان کنم تا برسد به آن جایی که می‌گویند مهدی هاشمی‌نسب به‌خاطر پول نیامده است! در این خصوص به نظرم از نکونام این مسئله را مطرح کنید چون او کاملا در جریان این اتفاقات است.
باید دید که واکنش جواد نکونام به صحبت‌های هاشمی‌نسب چه خواهد بود. سرمربی استقلال طی هفته‌های اخیر در سکوت سنگینی به سر می‌برد و پس از پایان فصل قبل و به‌جز یک مورد، هرگز به مصاحبه با رسانه‌ها نپرداخته است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره