نماد آخرین خبر

شماره ستاره جدید بارسلونا لو رف

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شماره ستاره جدید بارسلونا لو رف

ورزش 3/مدیران بارسلونا از چند هفته قبل شرایط دنی اولمو را زیر نظر داشتند در عملکرد درخشان او در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باعث شد که آنها برای به خدمت گرفتن این بازیکن مصمم شوند و تلاش‌شان را آغاز کنند.
این ستاره اسپانیایی هم تمایل زیادی به ترک لایپزیش و پوشیدن پیراهن بارسا داشت و در نهایت موفق شد به خواسته‌اش برسد و دو باشگاه برای نهایی کردن این انتقال به توافق رسیدند. او قرار است تا دقایقی دیگر در محل باشگاه بارسا حاضر شود و قراردادش را با این تیم به امضا برساند.

اما اتفاق جالبی که رخ داده و از نگاه رسانه‌های اسپانیایی پنهان نمانده حضور بسیاری از اعضای خانواده و اطرافیان این بازیکن در دفتر باشگاه بارسلونا است و جالب اینجاست که همگی آنها پیراهن بارسلونا را در حالی به تن دارند که نام اولمو و البته شماره ۲۰ روی پشت آن درج شده است.
به این ترتیب مشخص شد که او قرار است در رقابت‌های فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن شماره ۲۰ بارسلونا در زمین ظاهر شود و شماره پیراهن او پیش از اعلام رسمی این باشگاه به این شکل لو رفت تا هواداران زودتر از موعد از آن باخبر شوند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره