نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

قهرمان ایران را در اسپانیا دست گرفتند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قهرمان ایران را در اسپانیا دست گرفتند!

ورزش 3/ساروی دو روز پیش توانست با پیروزی برابر رقیب ارمنی خود به مدال طلای وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی دست یابد ولی شادی او بعد از قهرمانی جالب توجه بود و بازتاب زیادی داشت. یک پشتک ناقص که حالا سوژه شوخی و خنده روزنامه "موندودپورتیوو" اسپانیا شده است.
در سایت این نشریه آمده است: «ساروی در واقع دو طلا گرفت. این ورزشکار ایرانی در کشتی فرنگی در وزن 97 کیلوگرم با برتری مقابل آرتور الکسانیان ارمنی در فینال به مدال طلا رسید.
او برنز 2020 توکیو را به دست آورده بود و حالا در 26 سالگی قهرمان المپیک، جهان و قهرمان بازی های آسیایی نیز شده است. او یکی از برجسته ترین کشتی گیران حال حاضر دنیاست.

شادی او به محض کسب عنوان طلای المپیک و در اوج سرخوشی در نوع خود جالب بود چرا که او در محاسباتش هنگام پشتک زدن اشتباه کرد.
او سعی کرد موفقیت ورزشی خود را با یک پشتک خوب کامل کند  ولی در عوض برنده یک طلا دیگر شد، "مضحک ترین شادی قهرمانی بازی‌ها".

ساروی بعد از این شادی احتمالا ترجیح می داد زمین او را ببلعد. خنده ریز او این را منعکس می کرد و سعی می کرد با تکان دادن پرچم کشورش آن ناکامی را پنهان کند. تماشاگران روی سکوها نیز با صدای بلند تعجب خود را نشان دادند. بهترین اتفاق ولی این بود که هیچ آسیبی به ساروی وارد نشد. خطری که از بیخ گوش او گذشت.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره