نماد آخرین خبر

بلندپروازی موراتا؛ میلان باید قهرمان شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بلندپروازی موراتا؛ میلان باید قهرمان شود

ورزش 3/تابستان امسال برای آلوارو موراتا بسیار رؤیایی سپری شد و این بازیکن موفق شد به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ را تجربه کند و جام قهرمانی این مسابقات را بالا سر ببرد.
این ستاره اسپانیایی که پیش از این سابقه حضور در فوتبال ایتالیا و پوشیدن پیراهن یوونتوس را داشته است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال از اتلتیکو مادرید جدا شد و به میلان پیوست و دقایقی قبل اولین نشست خبری‌اش را به عنوان بازیکن جدید این تیم برگزار کرد.
تماس‌های اولیه با میلان: از همه کسانی که تلاش کردند تا من را به این باشگاه بیاورند ممنونم. به محض اینکه زلاتان با من تماس گرفت با مربی و اعضای هیئت مدیره حرف زدم. هیچکس من را به اندازه میلان نمی‌خواست. حتی در یورو هم احساس می‌کردم که بازیکن میلان هستم. من بازیکنی هستم که به اعتماد به نفس نیاز دارم و کسانی که من را باور داشته باشند. نمی‌توانم قولی برای قهرمانی بدهم اما با تمام توان تلاش می‌کنم تا به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.
مهاجمان بزرگ میلان: زلاتان همیشه بزرگترین منبع الهام برای من بوده است. حضور در این  تیم در کنار او بسیار هیجان انگیز است. من همچنین علاقه زیادی به کاکا، شوچنکو، پاتو و بکام داشتم. همه آنها به من گفتند که میلان تیمی بسیار خاص است که بخشی از تاریخ فوتبال در این تیم نوشته شده است. ژیرو در چلسی هم تیمی من بود و چیزهای بسیاری از او یاد گرفتم. پس از امضای قراردادم، زلاتان ویدیویی برایم از مهاجمان تاریخی میلان فرستاد که باعث شد موهای تنم سیخ شود.
انتظارات: من می‌خواهم قهرمان شوم. نگران زدن ۵۰ یا ۶۰ گل نیستم. تمرکز ما باید روی قهرمانی و لذت بردن از مسیر و این باشد که درک کنیم فوتبال بازی تیمی است. وقتی به میلانلو رسیدم، جو اینجا را احساس کردم و فهمیدم که باید عالی باشم. من اینجا حس خیلی خوبی دارم و می‌خواهم در بالاترین سطح بازی کنم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره