نماد آخرین خبر

دروازه‌بان سابق منچستر علیه دو ستاره ورزش آمریکا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دروازه‌بان سابق منچستر علیه دو ستاره ورزش آمریکا

ورزش 3/تیم هاوارد، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد و تیم ملی آمریکا، در دفاع از ورزشکاران آمریکایی برآمده و انتقادها از آن‌ها را بی‌جا دانست.
 هاوارد که سابقه حضور در جام جهانی، لیگ قهرمانان اروپا و تیم بزرگ منچستریونایتد را دارد، می‌گوید تنها یک بار در دوران ورزشی‌اش احساس کرده که در یک فرصت تکرار‌نشدنی قرار دارد و آن هم زمان حضورش در تیم ملی آمریکا در المپیک سیدنی سال 2000 بوده است. او در آن زمان تنها 21 سال داشت اما می‌گوید حتی در آن سن هم عظمت و ویژگی خاص آن رویداد را درک می‌کرده است.
هاوارد می‌گوید نمایندگی تیم ملی آمریکا 121 بار برای او اتفاق افتاده اما حضور در المپیک سیدنی چیز دیگری بوده است. او می‌گوید احساس می‌کرده که عضوی از چیزی بزرگ‌تر است. چیزی بسیار قدرتمند.
هاوارد به اظهارات ورزشکاران تیم رویایی آمریکا در سال 1992 اشاره میکند که گفته بودند قهرمانی در NBA و MVP شدن خوب است اما مدال طلا چیز دیگری است. او معتقد است تیم بسکتبال آمریکا که هم‌اکنون یک بازی تا کسب مدال طلا فاصله دارد، باید از انتقادها دوری کند.
تیم آمریکا با بازی لبرون جیمز، به دلیل اقامت در هتل لوکس به جای دهکده المپیک، برگزاری مهمانی قبل از مسابقه حساس و پیروزی سخت مقابل صربستان مورد انتقاد قرار گرفته است. هاوارد می‌گوید تنها نکته مهم این است که آن‌ها در مسیر کسب مدال طلا قرار دارند.
او همچنین از نوح لایلز، دونده آمریکایی دفاع کرد که به دلیل صحبت‌های زیاد، جشن گرفتن و لذت بردن قبل از مسابقات مورد انتقاد قرار گرفته بود. هاوارد می‌گوید اگرچه ورزشکاران آمریکایی دارای نوعی خودبینی هستند اما همین موضوع است که بسیاری از آن‌ها را به کمال رسانده است.
هاوارد می‌گوید برای بهترین شدن در دنیا باید باور داشته باشی که بهترین هستی و هیچ‌کس نمی‌تواند او را متقاعد کند که خلاف این موضوع را بپذیرد. او می‌گوید نمی‌توان به قله کوه رسید و همچنان متواضع ماند.
هاوارد در دفاع از لایلز می‌گوید این دونده آمریکایی توانسته شخصیت خود را به پول تبدیل کند و متوجه شده که جنجالی بودن می‌تواند به شهرت بیشتر او کمک کند.


هاوارد تاکید می‌کند که اگر ورزشکاری صحبت کند و بعد از آن موفق شود، طرفداران او را تشویق خواهند کرد اما اگر اشتباه کند مورد انتقاد قرار می‌گیرد. او می‌گوید این موضوع برای لایلز هم اتفاق افتاد که با وجود کسب مدال طلا در 100 متر، پس از کسب مدال برنز در 200 متر مورد انتقاد قرار گرفت.
هاوارد همچنین از ایمان خلیف الجزاییری و لین یو تینگ تایوانی دفاع کرد که به دلیل کسب مدال برنز در بوکس مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. او می‌گوید این دو ورزشکار کار اشتباهی نکرده‌اند و نباید مورد انتقاد قرار بگیرند.
هاوارد در پایان تاکید کرد که هیچ‌کس نباید به دلیل شخصیتش یا تلاش برای پیشبرد کار حرفه‌ای خود و کسب مدال طلا مورد انتقاد قرار بگیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره