نماد آخرین خبر

موضع عجیب هاشمیان برای ورود به عرصه مربیگری!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
موضع عجیب هاشمیان برای ورود به عرصه مربیگری!

ورزش 3/وحید هاشمیان یکی از مربیانی است که در تیم ملی حضور پیدا کرد اما هنوز در رده باشگاهی تیمی را هدایت نکرده است.
  وحید هاشمیان یکی از دستیاران ایرانی ویلموتس و دراگان اسکوچیچ بود که به نظر می‌رسید بعد از اتمام کار خود در تیم ملی وارد عرصه مربیگری باشگاهی شود و در یکی از تیم‌های لیگ برتر یا لیگ یک کار خود را رسما شروع کند اما این اتفاق نیفتاد و دوران مربیگری وحید به حضور در تیم ملی محدود ماند.
هاشمیان که از شخصیت خاصی برخوردار است به نظر می‌رسد که در انتخاب تیم سخت‌پسند است و حاضر نیست در هر شرایطی کار خود را در فوتبال شروع کند اما به هر حال ورود به این عرصه نیازمند رزومه قابل توجه و ریسک‌پذیری بالا است تا توانایی‌هایش را به رخ بکشد.
از طرفی هاشمیان حضور در لیگ یک فوتبال ایران را هم در دستور کار خود قرار نداده و شروع از لیگ‌های پایین‌تر را هم انتخاب نکرده است، مسیری که خیلی از بازیکنان سابق تیم ملی طی کردند و حالا در لیگ برتر مربیگری می‌کنند، نمونه بارز آن جواد نکونام که پس از جدایی از کادر کی‌روش با تیم‌های خونه به خونه و نساجی کار خود را آغاز کرد و حالا سکان هدایت استقلال تهران را برعهده دارد.
البته در مقطعی هاشمیان در آستانه پیوستن به فولاد خوزستان قرار گرفت ولی این مذاکرات به شکل جدی پیش نرفت و کار او در فوتبال ایران آغاز نشد، هاشمیان در حال‌حاضر به مسائل زندگی شخصی خود می‌پردازد و در حال دانش‌افزایی است و باید دید در چه زمان تصمیم به حضور در فوتبال باشگاهی ایران خواهد گرفت.
هاشمیان که عمده فعالیت خود را در فوتبال آلمان داشته است می‌تواند نیم‌نگاهی به آغاز مربیگری در خارج از ایران داشته باشد اما قطعا رسیدن به جایگاه‌ سرمربی در آن کشور بسیار سخت‌تر از لیگ یک و حتی لیگ برتر ایران خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره