نماد آخرین خبر

ادرسون: در منچسترسیتی می‌مانم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ادرسون: در منچسترسیتی می‌مانم

تسنیم/دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی از تأثیر صحبت‌های پپ گواردیولا در تصمیم‌گیری‌اش برای ماندن در این تیم سخن گفت.
ادرسون که در این تابستان بحث جدایی‌اش از تیم فوتبال منچسترسیتی مطرح بود و گفته می‌شد او حتی با باشگاه الاتحاد عربستان به توافق رسیده است، پس از دیدار جام خیریه انگلیس که شاگردان پپ گواردیولا با غلبه بر منچستریونایتد در ضربات پنالتی به عنوان قهرمانی رسیدند، تأیید کرد به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.
دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی در این خصوص اظهار داشت: من تصمیمم را در خصوص آینده حرفه‌ای‌ام گرفتم و این فصل در منچسترسیتی خواهم ماند. صحبتی که با پپ گواردیولا داشتم، خیلی مهم و در تصمیم‌گیری‌ام تأثیرگذار بود. خوشحالم که در من‌سیتی می‌مانم و حالا برای کسب جام‌های بیشتر کاملاً متمرکز هستم.
ادرسون 30 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2026 تحت‌قرارداد باشگاه منچسترسیتی است، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: من همچنین صحبت‌هایی با اعضای هیئت مدیره باشگاه، مدیران و هم‌تیمی‌هایم داشتم و در نهایت تصمیم به ماندن در منچسترسیتی گرفتم.
او که در سال 2017 از بنفیکا به منچسترسیتی پیوست، در این مدت به این تیم برای کسب 18 جام مختلف کمک کرده است که از آن جمله می‌توان به 6 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره