نماد آخرین خبر

انتخاب عجیب بارسا؛ پیشنهاد به ستاره سابق رئال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انتخاب عجیب بارسا؛ پیشنهاد به ستاره سابق رئال

ورزش 3/بارسلونا مذاکرات برای به خدمت گرفتن سرخیو رگیلون را آغاز کرده است.
 بارسلونا به صورت جدی به دنبال جذب بازیکنانی است که بتوانند فهرست این تیم برای رقابت‌های فصل آینده را تقویت کنند و یکی از پست‌هایی که هانسی فلیک خواهان بهبود شرایط آن است، پست دفاع چپ است و از مدیران این باشگاه خواسته است که بازیکن مطمئنی را در این پست به خدمت بگیرند.
منابع نزدیک به این باشگاه پیش از این از چند بازیکن به عنوان گزینه‌های احتمالی برای تقویت این پست نام برده بودند اما حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس نام گزینه متفاوت و غیرمنتظره‌ای را مطرح کرده است. این روزنامه مدعی شده که بارسا مذاکرات برای به خدمت گرفتن سرخیو رگیلون را آغاز کرده است.
رگیلون در آکادمی رئال مادرید رشد کرد و پس از آن راهی تیم دوم این باشگاه شد. او در سال ۲۰۱۸ به تیم بزرگسالان رسید اما یک فصل بعد به صورت قرضی به سویا رفت و در سال ۲۰۲۰ هم به تاتنهام پیوست اما در این مدت تجربه بازی در اتلتیکو مادرید و منچستریونایتد به صورت قرضی را هم داشت.
از قرارداد او با باشگاه تاتنهام تنها یک سال باقی مانده است و این مدیران این باشگاه آماده هستند تا برای فروش او اقدام کنند. مدیر برنامه رگیلون تایید کرده که تماس‌هایی با باشگاه بارسلونا داشته و آنها تمایل زیادی به جذب این بازیکن دارند و باید دید که مذاکرات در نهایت بین طرفین به توافق منجر خواهد شد یا خیر و آیا می‌توانیم شاهد حضور یک بازیکن مادریدی در ترکیب بارسا در فصل آینده رقابت‌های لالیگا باشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره