نماد آخرین خبر

هرکس منتظر محمد را می‌خواهد، نامه بزند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هرکس منتظر محمد را می‌خواهد، نامه بزند!

ورزش 3/مدیران استقلال با تیم‌های خواهان منتظر محمد برای انتقال قرضی یا قطعی این بازیکن مذاکره خواهند کرد.
هافبک عراقی تحت قرارداد استقلال اگرچه در تمرینات آبی‌پوشان حضور یافته اما با توجه به اضافه شدن بازیکنان خارجی جدید و محدودیت موجود در سهمیه ، به احتمال فراوان بار دیگر استقلال را ترک خواهد کرد.
منتظر محمد سال گذشته با قراردادی سه‌ساله به استقلال اضافه شد اما در ادامه به صورت قرضی به مس رفسنجان رفت. او حالا دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.
این هافبک عراقی که در المپیک پاریس هم برای تیم کشور خود به میدان رفت، پیشنهادهایی از داخل کشور از جمله مس رفسنجان دارد و در این شرایط مسئولان استقلال هم آماده هستند تا برای فروش او با باشگاه های دیگر به توافق برسند.
در این باره شنیده می‌شود که آبی‌پوشان قصد دارند یک فصل دیگر منتظر محمد را به صورت قرضی به تیم دیگری بفرستند اما خود بازیکن و مدیربرنامه‌هایش زیاد تمایلی به این موضوع ندارند و خواهان جدایی قطعی از استقلال شده‌اند.
به نظر می‌رسد به زودی مذاکرات استقلالی‌ها با تیم‌های خواهان منتظر محمد شروع شود و باید دید این بازیکن تاثیرگذار عراقی در نهایت فصل جدید را در لیگ ایران شروع می‌کند یا در کشور دیگری توپ خواهد زد.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره