نماد آخرین خبر

فن دایک: لیورپول هیچ پیشنهاد جدیدی نداده

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فن دایک: لیورپول هیچ پیشنهاد جدیدی نداده

ورزش 3/ فن دایک، کاپیتان لیورپول، می‌گوید با وجود اینکه هنوز پیشنهاد جدیدی به او ارائه نشده، به باشگاه اعتماد دارد.فن دایک: لیورپول هیچ پیشنهاد جدیدی نداده

ویرژیل فن دایک می‌گوید که لیورپول باید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در این ماه بازیکن جذب کند و مطمئن است که این اتفاق می‌افتد.

لیورپول تنها تیم لیگ برتری است که هنوز در تابستان امسال خریدی انجام نداده و آرنه اسلوت به عنوان سرمربی جدید در حال ارزیابی این تیم است.

این باشگاه بیشتری به دنبال جذب یک بازیکن در پست هافبک میانی است و به کار بر روی قرارداد مارتین زوبیمندی، هافبک رئال سوسیه‌داد، ادامه می‌دهد.

با این حال، با برنامه طولانی لیگ قهرمانان و برای اینکه بتوانند در هر رقابتی شرکت کنند، فن دایک معتقد است که لیورپول باید تقویت شود.

فن دایک گفت: "من آرام هستم، مطمئنم و هیچ شکی ندارم. فکر می‌کنم باید بر اساس مدت زمانی که فصل می‌گذرد، خریدهایی انجام دهیم. به نظرم اعضای باشگاه پشت صحنه کار می‌کنند  و به باشگاه اعتماد دارم که آنها کار درست را انجام خواهند داد‌ مطمئنم بهترین ترکیب ممکن را برای رقابت در هر رقابتی که در آن حضور داریم به دست خواهند آورد. اعتماد کنیم و ببینیم چه می‌شود."

این ملی پوش هلندی پس از پیروزی 4-1 لیورپول مقابل سویا در اولین بازی اسلوت در حضور هواداران در آنفیلد صحبت می‌کرد.

فن دایک در اولین بازی خود از زمان بازگشت به تمرینات پیش در فصل هفته گذشته، امشب برای لیورپول 75 دقیقه بازی کرد.

او همچنین درباره آینده خودش و قراردادش جدیدی که قرار بود امضا شود، گفت: "در حال حاضر هیچ تغییری وجود ندارد و پیشنهادی ارائه نشده است."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره