نماد آخرین خبر

خطیبی: گزینه مدیریت چند باشگاه هستم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خطیبی: گزینه مدیریت چند باشگاه هستم

ورزش 3/رسول خطیبی اعلام کرد از چند باشگاه پیشنهاد مدیرعاملی دریافت کرده و به زودی تکلیفش روشن خواهد شد.خطیبی: گزینه مدیریت چند باشگاه هستم

رسول خطیبی چهره نام‌آشنای فوتبال که در مربی‌گری و مدیریت فعالیت‌های زیادی داشته، یکی از افرادی است که شایعاتی درباره بازگشتش به فوتبال مطرح شده است. او امروز در مراسم برترین‌های فوتبال ایران حضور داشت و درباره برخی مسائل پیرامون خودش پاسخگو بود.

خطیبی درباره مراسم برترین‌های فوتبال ایران گفت: از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم اما امیدوارم سال بعد بهتر این مراسم برگزار شود. البته مراسم چندان بدی نبود.

او درباره شایعات مربوط به حضورش در سمت مدیرعاملی باشگاه پیکان تهران بیان کرد: ۹ ماه در مس سونگون مدیرعامل شدم که از ۱۰ رشته در ۹ رشته اول یا دوم شدیم. تیم دو و میدانی مس سونگون هم سوم شد. خیلی از مدیرانی که در این سال‌ها مدیرعامل شدند ، باید بار دیگر ۲۰ سال مدیریت کنند تا مقام‌های مرا در ۹ ماه کسب کنند. از لطف خدا و شانس من بود که این افتخارات را کسب کردیم. دو، سه تیم به من پیشنهاد مدیریت داده‌اند که در این هفته تکلیف مشخص می‌شود. پیکان هم یکی از آن‌ها است.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در نقل و انتقالات تاکید کرد: کسی در نقل و انتقالات برنده است که شاکله تیمش را حفظ کرده باشد و در نقاط ضعف خود هم چند بازیکن جذب کرده است. تیم‌هایی که هفت، هشت بازیکن سطح بالا گرفته‌اند، برای هماهنگی آنها نیاز به زمان دارند.

خطیبی درباره حمایت خود از مسعود پزشکیان در ایام انتخابات هم گفت: انشاالله موفق باشند.

وی در مورد دریافت پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی امید، عنوان کرد: مهدی تاج با من صحبت کرده اما کامل نیست. یک صحبت کوتاه بود و هنوز چیزی صد در صد نشده است.

سرمربی اسبق پیکان درباره عملکرد ورزش ایران در المپیک پاریس هم گفت: از مدال‌آوری برخی ورزشکاران واقعا کیف کردیم. حق برخی هم کسب مدال طلا بود که بدشانسی آورده و گریه ما را درآوردند که یکی از آن‌ها حسن یزدانی است. در کل کاروان نمره مثبتی می‌گیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره