نماد آخرین خبر

کاپیتان یونایتد یک‌سال دیگر تمدید می کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کاپیتان یونایتد یک‌سال دیگر تمدید می کند

ورزش 3/فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، قراردادش را برای یک‌ سال دیگر تمدید می‌کند.توافق نهایی: کاپیتان یونایتد یک‌سال دیگر تمدید می‌کند

منچستریونایتد در آستانه‌ تمدید قرارداد برونو فرناندز، هافبک پرتغالی است و طی چند هفته‌ آینده با او قرارداد جدیدی امضا می‌کند.

قرارداد فعلی کاپیتان یونایتد، دو سال دیگر اعتبار داشت و در ژوئن 2026 به پایان می‌رسید که البته بندی برای تمدید به مدت یک فصل دیگر را هم داشت. طبق گزارش فابریتزیو رومانو سران باشگاه انگلیسی و ایجنت برونو فرناندز در آستانه‌ توافق جدید برای امضای قراردادی تا ژوئن 2027 (با قابلیت تمدید یک‌ساله) هستند.

توافق نهایی برای تمدید قرارداد برونو فرناندز در الدترافورد حاصل شده و اعلام رسمی قرارداد جدید، در همین ماه یا حتی در هفته‌ آینده یعنی پیش از بسته شدن پنجره‌ نقل‌وانتقالات تابستانی صورت می‌گیرد.

تصمیم تمدید قرارداد برونو فرناندز که از فصل گذشته بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را از هری مگوایر گرفته، توسط اریک تن هاخ، سرمربی هلندی باشگاه منچستریونایتد گرفته شده است.

گفتنی است که برونو فرناندز که ارزشی 70 میلیون یورویی در ترنسفرمارکت دارد، از ژانویه 2020 و پس از انتقالی 65 میلیون یورویی از اسپورتینگ، 233 مرتبه پیراهن شیاطین سرخ را به تن کرده که در کنار 79 گل، 66 پاس گل هم ارسال کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره