نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پاسخ آلومینیوم به درخواست پرسپولیس: با پول تشریف بیاورید!

منبع
مهر
بروزرسانی
پاسخ آلومینیوم به درخواست پرسپولیس: با پول تشریف بیاورید!

مهر/باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه رسمی به باشگاه آلومینیوم اراک خواستار استفاده از ورزشگاه امام خمینی (ره) برای میزبانی از رقیبان خود در هفته های اول و سوم شد.
 پروژه مرمت و تجهیز و نوسازی ورزشگاه آزادی تهران و شرایط نامطلوب ورزشگاه تختی باعث شد تا استقلال و پرسپولیس در شروع بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر چاره‌ای جز میزبانی از رقیبان خود در استادیوم دیگر نداشته باشند.
از این رو پرسپولیس تصمیم به انتخاب ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک گرفت تا آنجا از رقیب خود میزبانی کند. مسوولان پرسپولیس ظهر روز گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه آلومینیوم اراک خواستار دریافت اجازه از آنها برای میزبانی از رقیبان خود در هفته‌های اول و سوم شد.
باشگاه آلومینیوم اراک نیز آمادگی خود برای میزبانی از پرسپولیس را اعلام کرده است اما قصد دارد بابت هر میزبانی از پرسپولیس مبلغی را دریافت کند که سرخ‌ها نیز چاره‌ای جز پذیرش آن ندارند.
رجاییان مدیرعامل آلومینیوم قرار است در پایان هفته جاری نشستی با رضا درویش همتای خود در پرسپولیس داشته باشد تا تفاهم نامه‌ای برای برگزاری دو بازی این تیم در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به امضا برساند.
شایان ذکر است دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان پنجشنبه هفته جاری در هفته نخست لیگ برتر در فصل ۱۰۴۴-۱۴۰۳ در ورزشگاه امام خیمنی (ره) اراک برگزار می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره