نماد آخرین خبر

توصیه کاراگر به اسلوت؛ این ستاره را بخر!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
توصیه کاراگر به اسلوت؛ این ستاره را بخر!

ورزش 3/کاراگر، اسطوره لیورپول، از این تیم خواسته است تا در صف اول جذب آنتونی گوردون در تابستان قرار گیرد.توصیه کاراگر به اسلوت: این ستاره را بخر!

گوردون در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی با انتقال به آنفیلد مرتبط بوده است. اکنون گزارش شده است که علاقه آرنه اسلوت به گوردون بسیار زیاد است. لیورپول تا کنون هیچ خریدی برای تیم اصلی خود در تابستان انجام نداده و کاراگر معتقد است که گوردون می‌تواند یک خرید عالی باشد. این ملی‌پوش انگلیسی در فصل 24-2023 درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و 11 گل زد و 10 پاس گل داد.

جیمی کاراگر در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت: "آنتونی گوردون برای هر تیمی خرید خوبی خواهد بود، او برای نیوکاسل خرید فوق‌العاده‌ای بوده است. باورم نمی‌شود که او در یورو 2024 دقیقه‌های بیشتری بازی نکرد، فکر می‌کنم ما به سرعت در حمله نیاز داشتیم و او این ویژگی را اضافه می‌کند. من آنتونی را از مدت‌ها قبل می‌شناسم زیرا او خیلی دور از من زندگی نمی‌کند، من چند نفر از اقوامش را می‌شناسم، بنابراین من همیشه طرفدار آنتونی گوردون بوده‌ام.

اگر نیوکاسل با مشکل مواجه است، من دوست دارم لیورپول در صدر این صف برای خرید آنتونی گوردون باشد زیرا او می‌تواند یک بازیکن تاپ واقعی شود، او می‌تواند به سطح بالایی برسد."

لیورپول فصل لیگ برتر خود را روز شنبه مقابل ایپسویچ تاون آغاز می‌کند. نیوکاسل در مقابل ساوتهمپتون بازی خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره