نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

یک انتقال غیرمنتظره دیگر از پرسپولیس به تراکتور!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یک انتقال غیرمنتظره دیگر از پرسپولیس به تراکتور!

ورزش 3/تراکتور طی 24 ساعت اخیر دو بازیکن دیگر نیز از پرسپولیس جذب کرده است.
بعد از انتقال علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی عبدی و مهدی ترابی به تراکتور، اکنون این تیم یک بازیکن دیگر از سرخپوشان تهرانی را نیز به تبریز کشانده است.
عرفان نجاری دروازه‌بان زیر 21 سال پرسپولیس که فصل گذشته و بعد از درخشش در ترکیب تیم امیدها به جمع بزرگسالان راه یافته بود و قرارداد حرفه‌ای‌اش را با این تیم به امضا رسانده بود، اکنون جدیدترین بازیکنی است که تراکتور موفق به انتقال او به تبریز شده است.
نجاری که علیرغم سن و سال پایین، تجربه بازی در امیدهای استقلال و پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، در لیگ دسته اول برای ویستاتوربین تهران نیز به میدان رفته بود و در فصل گذشته موفق شد نظر یحیی گل محمدی و وسلی ننکا را جلب کرده و به لیست بازیکنان اصلی و بزرگسال تیم پرسپولیس راه یابد.
در فصل جدید اما تراکتور به نظر می‌رسد با مشورت علیرضا بیرانوند اقدام به جذب این استعداد جوان گرفته است و او پنجمین بازیکن پرسپولیس است که در فصل بیست و چهارم راهی تبریز شده و پیراهن این تیم را در ادامه لیگ بر تن خواهد کرد.
عرفان نجاری در دیدارهای فصل گذشته در لیست این تیم نیز قرار گرفته بود اما علیرغم مصدومیت بیرانوند فرصتی برای خودنمایی به دست نیاورد.

باید دید خرید جدید تراکتور از پرسپولیس، چه شرایطی را در تبریز دنبال خواهد کرد و با توجه به شرایط سنی‌اش و سود بردن از تجربه بیرانوند و مربی دروازه‌بانان نامدار تراکتور (امیلیو آلوارس) چه آینده‌ای را دنبال خواهد کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره